Prelunia Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hei ! Noen som har erfaring med en stellesekk ? Vurderer å kjøpe det istedenfor bag. Hva slags sekk kjøpte dere , er dere fornøyde? Hva er dere ikke fornøyde med?
Bokdamen Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Har brukt stellesekk fra Kaos, og har vært veldig fornøyd med sekk i stedet for stelleveske som jeg hadde med nr 1. Synes ikke den var helt optimal, men fant ikke et godt alternativ.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Jeg bruker bare en Kånken, den fungerer nå når han er helt liten i alle fall. Har den ikke hengende, bare slenger den i kurven. Anonymkode: 2e128...bf4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Vi har en vanlig sekk fra Rains. Fornøyd med det, og godt med noe som er såpass holdbart at den kan ligge i kurven uansett vær Men vi er lite inn og ut av den, den er stort sett bare med. Anonymkode: 5e78c...2e8
MarenogAron Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Bestilte en fra wish. Kjempefornøyd 🙂 Praktisk med flere lommer, og mye enklere å ta med seg enn en veske.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Vi brukte en fjellräven kånken sekk som stellesekk, funka veldig fint. Hadde den modellen med plass til laptop, og det rommet var perfekt til bleie/stellematte også hadde jeg det store rommet ledig til dill og dall og det lille foran til tutt 👌 Anonymkode: 748db...03a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Selv tenkte jeg å kjøpe en bag/sekk som har litt lengre levetid. Som personen over skriver har jeg en fjellreven kånken sekk, men den passer ikke til barnevognen... Kjøpte en studio noos stelleveske (ohdearbaby.no) og må si jeg er veldig fornøyd. Kan henge den på barnevognen og kan fint brukes etter "stelletiden" er over 😉 må si jeg er fprnøyd med kjøpet. https://www.ohdearbaby.no/products/stelleveske-chunky-teddy-studio-noos-ecru Anonymkode: f5dca...d4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Prelunia skrev (5 timer siden): Hei ! Noen som har erfaring med en stellesekk ? Vurderer å kjøpe det istedenfor bag. Hva slags sekk kjøpte dere , er dere fornøyde? Hva er dere ikke fornøyde med? Filikid stellesekk 👏🏻 bra pris , god plass, god å organisere i. Finnes i forskjellige farger også. https://www.rudo.no/products/fillikid-stellesekk-paris-melange-sort?gclid=CjwKCAjw3pWDBhB3EiwAV1c5rK4iTKjwJfybfWGPVfbjuR5Su26w46mOHtrZ6ePsjSWKdMyQiUXQ3BoCIbYQAvD_BwE Anonymkode: c02b1...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå