AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Trives dere der? Er arbeidsmiljøet bra? Hva er det verste dere har opplevd i arbeidsmiljøet? har noen av dere funnet kjærligheten av å jobbe der? Er det krevende? Anonymkode: 06974...80c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Som sykepleier/ lege/ bioingeniør/ jordmor/ alt mulig annet man kan ansettes som der? Anonymkode: 02c53...e8e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Ikke jobbet på den aktuelle plassen, men jeg ville ikke brukt arbeidsplassen først og fremst, som en arena for å finne kjærligheten. Anonymkode: 90c01...fe5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Ullevål er stort. Veldig stort. Så du kan få like mange svar som det er avdelinger og personer der. Jeg jobber på Ullevål og er veldig fornøyd, veninnen min på et annet sted der leter etter ny jobb pga ræva arbeidsmiljø og sjef. Anonymkode: e2c2a...a1d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke jobbet på den aktuelle plassen, men jeg ville ikke brukt arbeidsplassen først og fremst, som en arena for å finne kjærligheten. Anonymkode: 90c01...fe5 Jeg har da aldri sagt at jeg skal finne kjærligheten på et sykehus?😂 jobber som økonom på et lite kontor, og er gift jeg. ville bare høre forskjellige historier da jeg kjenner ei som jobber der og har fortalt meg litt av hvert Anonymkode: 06974...80c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ullevål er stort. Veldig stort. Så du kan få like mange svar som det er avdelinger og personer der. Jeg jobber på Ullevål og er veldig fornøyd, veninnen min på et annet sted der leter etter ny jobb pga ræva arbeidsmiljø og sjef. Anonymkode: e2c2a...a1d Hvilken avdeling jobber hun på? Og hvorfor er det ræva miljø og sjef? Anonymkode: 06974...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå