Topper og daler Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hyppige utløsninger forebygger prostatakreft. Jo hyppigere, desto bedre helsemessig effekt. Forskningen sier minst 21 utløsninger i måneden. Mannen kan ikke forvente at hans partner skal stille opp hver gang. Derfor bør menn også onanere selv om de er i forhold. 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Bare tull. Sjekk NoFap. Anonymkode: b0f37...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Nei, forskingen viser ikke dette. Forskningen viser en korrelasjon, ikke en kausalitet. Så det kan like gjerne være andre ting som medfører både hyppige utlysninger og mindre risiko for prostatakreft. Det hjelper fint lite å runke når man veksler på å holde burgeren og siggen med den andre hånden. Et sunt liv er mange ganger mer effektivt enn runking. Anonymkode: f9ebf...cab 2
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare tull. Sjekk NoFap. Anonymkode: b0f37...c6f Jeg stoler mer på den offisielle helseinformasjonen i Norge, fra f.eks forskning.no og Kreftforeningen, enn fra internetts avkroker. 5
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, forskingen viser ikke dette. Forskningen viser en korrelasjon, ikke en kausalitet. Så det kan like gjerne være andre ting som medfører både hyppige utlysninger og mindre risiko for prostatakreft. Det hjelper fint lite å runke når man veksler på å holde burgeren og siggen med den andre hånden. Et sunt liv er mange ganger mer effektivt enn runking. Anonymkode: f9ebf...cab Jeg ikke se noe sted at jeg har promotert en usunn livsstil, som om det ene utelukker det andre, bare fastslått offisiell helseinformasjon. https://forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 2
Gjest Smeltemann Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Topper og daler skrev (8 minutter siden): Hyppige utløsninger forebygger prostatakreft. Jo hyppigere, desto bedre helsemessig effekt. Forskningen sier minst 21 utløsninger i måneden. Mannen kan ikke forvente at hans partner skal stille opp hver gang. Derfor bør menn også onanere selv om de er i forhold. For helsens skyld bør partner hjelpe til her.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Topper og daler skrev (2 minutter siden): Jeg stoler mer på den offisielle helseinformasjonen i Norge, fra f.eks forskning.no og Kreftforeningen, enn fra internetts avkroker. Du ja. Vi er mange som har innsett at den offentlige helseinformasjonen i Norge, langt på vei er å ligne med 20 år forsinket populærvitenskap. Anonymkode: f9ebf...cab 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): For helsens skyld bør partner hjelpe til her. Men ikke for sexlivets skyld. Og det vil vi vel også holde liv i? Anonymkode: f9ebf...cab
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ja. Vi er mange som har innsett at den offentlige helseinformasjonen i Norge, langt på vei er å ligne med 20 år forsinket populærvitenskap. Anonymkode: f9ebf...cab OK, da har ikke vi to mer å diskutere. Jeg finner ikke diskusjoner med selvoppnevnte konspi-eksperter givende. Endret 1. april 2021 av Topper og daler 3
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2021 Smeltemann skrev (3 minutter siden): For helsens skyld bør partner hjelpe til her. Nei! Ta ansvar selv! 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 La meg gjette, TS, du mener kvinner skal svelge de ekle pikkdråpene dine for din helses skyld? Anonymkode: 40675...d32
Gjest Smeltemann Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men ikke for sexlivets skyld. Og det vil vi vel også holde liv i? Anonymkode: f9ebf...cab Ofte sex er bra, partneren må bli med på sex.
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La meg gjette, TS, du mener kvinner skal svelge de ekle pikkdråpene dine for din helses skyld? Anonymkode: 40675...d32 Lest trådstart?
Gjest Smeltemann Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Nei! Ta ansvar selv! Hvorfor det? Bedre når man er 2.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare tull. Sjekk NoFap. Anonymkode: b0f37...c6f NoFap er iallefall tull. Meningsløs selvtortur. Anonymkode: 5b97d...14b 5
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #16 Skrevet 1. april 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Bedre når man er 2. Ingen skal påtvinges sex. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Ingen skal påtvinges sex. Ser en på sex som tvang er det bedre å bo alene.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: La meg gjette, TS, du mener kvinner skal svelge de ekle pikkdråpene dine for din helses skyld? Anonymkode: 40675...d32 Men herregud da, litt mannevond, er vi? TS sier at det er bra å runke. Og du konkluderer med at han mener damer skal svelge sperm. Altså.. Anonymkode: aab43...f69 5
Topper og daler Skrevet 1. april 2021 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Ser en på sex som tvang er det bedre å bo alene. Det er tvang hvis det er en forpliktelse. Man kan ikke forvente at en partner skal stille opp minimum 21 ganger i måneden gjennom et langt samliv. Det forstår du vel. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 Smeltemann skrev (5 minutter siden): Ser en på sex som tvang er det bedre å bo alene. Det er selvfølgelig et helt kurant valg. Anonymkode: f9ebf...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå