Gå til innhold

hjelp md hjemmesiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo, kan noen hjelpe meg..jg har ordnet meg en hjemmeside, og ordnet /bestilt meg gjesteliste ,besøksteller m.m...men når jg søker på hjemmesiden min.. så står det bare :her kommer htt://(hjemmeside adressen min)..hva gjør jg for å komme inn på hjemmesiden min? for å kunne legge inn diverse ting osv..hjelp :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hjemmeside er det du har da?

Tror at du må inn på siden til de som "leverer" hjemmesiden din og klikke deg videre derfra!

Skrevet

Dette bør du sjekke med firmaet som leverer hjemmesideplass. Mest sannsynlig må du laste opp filer og innhold med FTP. Da trenger du et eget ftp-program, og en adresse og passord til hvor du skal laste det opp. Men det vet selvfølgelig leverandøren bedre enn oss, så jeg synes du skal spørre der.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

du fikk vel antagelig brukernavn og passord da du opprettet hjemmeside?

dette bruker du for å logge deg inn (slik forhindrer man at ikke alle kan gjøre endringer på din side), og redigere, legge til nye ting. når du er logget inn så let etter index.html. det er navnet på siden din (etterhvert kan du legge til andre sider du linker til fra index.html, f.eks bilder.html, osv). hvor har du opprettet hjemmeside? de fleste har hjelpemidler som genratorer og ftp-upload (for at f.eks bilder skal vises så må de lastes og legges på ditt hjemmesideområde). håper dette hjelper!

*ravna unbløgged*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...