AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 jeg er mann og hater å shoppe klær, men må jo det i blant. Hvor kan man få seg venninner som elsker å shoppe og hjelpe meg med glede? Anonymkode: b1944...4fd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Jeg tviler på at de fleste kvinner lar seg bruke, i sin egen fritid til å gratis hjelpe en mannbi nød . Jeg tror de færreste gjør det med glede med mindre de får noe igjen eller at de har et genuint vennskap i bunnen, men det finnes profesjonelle shoppehjelpere hvis du er villig til å betale litt Anonymkode: 7e375...15e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tviler på at de fleste kvinner lar seg bruke, i sin egen fritid til å gratis hjelpe en mannbi nød . Jeg tror de færreste gjør det med glede med mindre de får noe igjen eller at de har et genuint vennskap i bunnen, men det finnes profesjonelle shoppehjelpere hvis du er villig til å betale litt Anonymkode: 7e375...15e Så da er de ikke så glad i å shoppe egentlig da? Anonymkode: b1944...4fd
Milky Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så da er de ikke så glad i å shoppe egentlig da? Anonymkode: b1944...4fd Ikke til andre... kan du ikke bare booke sånn shoppehjelp, mange kjøpesentre har det. Eller så kan du betale noen for det
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 indigob skrev (11 minutter siden): det er 2021. Alle shopper på nett Sant og mye enklere. Er visst en myte at jenter elsker å shoppe. Anonymkode: b1944...4fd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 14 minutter siden, indigob said: det er 2021. Alle shopper på nett Ikke jeg. Jeg vil prøve plaggene på for å se at de passer. Anonymkode: a020b...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke jeg. Jeg vil prøve plaggene på for å se at de passer. Anonymkode: a020b...a5b Det går jo fint med butikker som opererer med 30 dagers retur/ bytterett. Anonymkode: b1944...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Du kjøper på nett, og returnerer de plaggene som ikke passer. Kvinner liker kun å shoppe til seg selv og barna sine, ikke til tilfeldige mannfolk. Noen butikker har også stylist-tjeneste hvor du kan få hjelp. Evt. kan du gå inn i en hvilken som helst butikk med en stilprofil som passer deg (når de åpner), og si til de som jobber der at du behøver alt og du behøver hjelp. Går du dit på et tidspunkt hvor det er stille i butikken (evt. går til en dyrere butikk) så vil de ansatte der plukke klær til deg og levere de i prøverommet. Anonymkode: 6807d...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 16.47): Så da er de ikke så glad i å shoppe egentlig da? Anonymkode: b1944...4fd Ikke til andre, nei. Det blir jo annerledes hvis du åpner lommeboka og lar dem slå seg løs i butikken for å kjøpe ting til seg selv. Da skal du se at de er glade i shopping. Så nei, de færreste lar seg bruke på den måten. Anonymkode: 2f9e3...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå