Gå til innhold

Nei, femcel og incel er ikke samme sak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn som er incel er det fordi de er bitre, kvinnehatende, som regel klarer de ikke ta vare på egen hygiene en gang. Derfor finner de heller aldri noen.

Kvinner som er femcel er det fordi det er for få menn som når opp til de fleste sunne, friske kvinners standard.

Dette er ikke samme sak altså.

Artikkelen er relevant, da den forklarer dette med femcel og forskjellen på femcel og incel.

https://www.eviemagazine.com/post/are-we-seeing-an-uprise-of-the-female-incel

Anonymkode: 9925e...679

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

En femcel er en kvinne som ikke klarer få seg et forhold. Kvinner lever aldri i ufrivillige seksuelle sølibat, bare emosjonelle eller relasjonelle. For når det kommer til sex er det ALLTID en mann som er villig til å knulle henne uansett åssen hun ser ut. Hun må bare senke standarden. Hvis hun ikke senker standarden seksuelt så er hun ikke ufrivillig i sølibat, men i et frivillig sølibat.

Når en mann er en incel så er det faktisk ufrivillig. En kvinne har alltid mulighet for å få seg sex så derfor kan det i teorien aldri være ufrivillig.

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne har jeg en gang hatt sex med en stygg mann.  Jeg klarte ikke å komme i det hele tatt når jeg så på trynet hans. Dessverre er det ikke slik at det er noe poeng å senke standarden på utseendekravet, for er ikke mannen pen så får jeg ikke utbytte av sex. 

Anonymkode: 472c7...297

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (14 minutter siden):

En femcel er en kvinne som ikke klarer få seg et forhold. Kvinner lever aldri i ufrivillige seksuelle sølibat, bare emosjonelle eller relasjonelle. For når det kommer til sex er det ALLTID en mann som er villig til å knulle henne uansett åssen hun ser ut. Hun må bare senke standarden. Hvis hun ikke senker standarden seksuelt så er hun ikke ufrivillig i sølibat, men i et frivillig sølibat.

Når en mann er en incel så er det faktisk ufrivillig. En kvinne har alltid mulighet for å få seg sex så derfor kan det i teorien aldri være ufrivillig.

Det er ufrivillig for de fleste kvinner også. Det finnes ikke nok attraktive menn. Det er problemet. Det er ikke nok menn som greier å leve opp til en gang en enkel standard.

Anonymkode: 9925e...679

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Femcels kan jo lett få sex med attraktive menn, og lett få forhold med menn på samme nivå.

Så jeg vil påstå at det ikke finnes ufrivillig sexløse eller single kvinner. Selv om de gjør mye ut av seg og klager over å bare få sex, og klager over at alle menn er så uattraktive.

Anonymkode: cfc38...58d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Som kvinne har jeg en gang hatt sex med en stygg mann.  Jeg klarte ikke å komme i det hele tatt når jeg så på trynet hans. Dessverre er det ikke slik at det er noe poeng å senke standarden på utseendekravet, for er ikke mannen pen så får jeg ikke utbytte av sex. 

Anonymkode: 472c7...297

For ikke å snakke om senke standarden til å date slemme menn.... 

Anonymkode: a492b...8b2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For ikke å snakke om senke standarden til å date slemme menn.... 

For ikke å snakke om å senke standarden og date helt vanlige menn ...

Anonymkode: c04bd...e1a

• Liker 1
Skrevet

Hva kaller man kvinner som er mannshatere? Som alltid tro det verste og som diskriminerer og generaliserer? Ser mye av det her inne... 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Femcel og incel er i bunn samme sak.

Det er en dyp smerte, som ofte innebærer blant annet enorm skam, frykt, angst og sinne. Noen er kanskje i stand til å se at de er i sitt eget fengsel, men de fleste projiserer, i stedet for å jobbe med disse følelsene.

Mønsteret er likevel det samme. En klokkeklar tro på at man i bunn er ekkel og uelskelig, og hjelpesløsheten over at det ikke finnes noe man kan gjøre. Tanken om at det finnes hierarki og at man aldri blir bra nok. Ideen om konkurranse og rangering, kombinert med ens egne komplette udugelighet. (Dette er såklart ikke reelt, men følelsen av dette er ekstremt reell, opplevelsen er ekte!)

Jeg synes alle som snakker negativt om enten incels eller femcels burde gå i seg selv og finne frem empatien sin. Denne tilstanden er grusom å være fanget i, og det er få i verden jeg ønsker å sende mer kjærlighet til enn akkurat denne gruppen, menn og kvinner.

Anonymkode: 8ce01...25f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For ikke å snakke om å senke standarden og date helt vanlige menn ...

Anonymkode: c04bd...e1a

De aller fleste damer dater, gifter seg med og får barn med helt vanlige menn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår oppriktig ikke hvordan kvinner kan være femcel. Uavhengig kultur, så er kvinner svært ettertraktet sålenge de er fruktbar.

Anonymkode: 74d12...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordet incel ble coinet av en kvinne for å beskrive det at hun ufrivillig ikke hadde sex.

Typisk sånne survete kvinnehatende menn å 1. stjele det ordet og omdefinere det til å få det til å handle om seg selv 2. deretter legge på et "kvinnelig" for å beskrive kvinner i samme situasjon 3. nekte for at kvinner faktisk kan være i den situasjonen i det hele tatt

Anonymkode: 5faf1...664

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår oppriktig ikke hvordan kvinner kan være femcel. Uavhengig kultur, så er kvinner svært ettertraktet sålenge de er fruktbar.

Anonymkode: 74d12...7e6

Nei, du vet. Kvinner har faktisk behov for kjærlighet og ikke bare bli befruktet av en hvilken som helst menn. Og eksisterer egentlig voldtekt om kvinner skal se seg fornøyd med at noen er villig til å ligge med dem?

Anonymkode: a5203...9e0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at en kvinne kan være incel?

Hvis selvbildet ditt er så dårlig at du ikke tør ta kontakt med noen, og du er overbevist om at du først må endre absolutt alt ved deg selv før du kan være akseptabel for noen, så sier det seg selv at man ikke kommer noe sted, på samme måte som incels ikke kommer seg noe sted?

Forstår dere virkelig ikke at dette handler om ekstreme forestillinger i hodet, ingen gode erfaringer å bygge på, og en indre sannhet om at du er ubrukelig og uelskelig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De kvinnene jeg kjenner har vært på ingen eller maks en date i sitt liv. De er like redd for menn og redd for avvisning som menn er. De ser ikke på  menn som noe de kan velge i, de ser på menn som mektige uoppnåelige skapninger over dem, som kan avvise dem, som har all makt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (4 timer siden):

Så det du sier er at menn ikke har en standard, så lenge de bare får pult? 

Anonymkode: 0bf93...aff

• Liker 6
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så det du sier er at menn ikke har en standard, så lenge de bare får pult? 

Ja du skulle bare visst. Menn har 10 ganger mer testosteron enn kvinner, så de er langt kåtere og trenger å få pult. Så kommer det en mindre attraktiv dame som er villig til å pule, så er det mange menn som går med på det, så lenge ingen får vite at de har gjort det. Brutal sannhet

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Ja du skulle bare visst. Menn har 10 ganger mer testosteron enn kvinner, så de er langt kåtere og trenger å få pult. Så kommer det en mindre attraktiv dame som er villig til å pule, så er det mange menn som går med på det, så lenge ingen får vite at de har gjort det. Brutal sannhet

Syns ikke synd på dem. De har en høyre hånd, og en venstre hånd å kose seg med.  :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Men da må dere menn som klager på at kvinner har for høye standarer følge deres egen logikk og senke deres egne standarer og akseptere at folk får vite om det. For mange kvinner vil ha et forhold, ikke bare et ligg. Så kanskje det er prisen dere ikke er villige til å betale, å være i et forhold med en mindre attraktiv dame, men da kan dere bare skylde dere selv, altså.

Men det er kanskje andre regler som gjelder når det er dere som må senke standaren og inngå kompromisser for å få noe dere har lyst på?

Anonymkode: 5faf1...664

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...