AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Del Skrevet 1. april 2021 Er det sant det man må sykle tre ganger så lenge som en joggetur hvis det er rolig? Anonymkode: 7f4cf...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Del Skrevet 1. april 2021 En 60 minutters rolig sykkeltur forbrenner jeg 300 kalorier på, mens en 30 min hard løpetur forbrenner 250. Anonymkode: 37769...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det sant det man må sykle tre ganger så lenge som en joggetur hvis det er rolig? Anonymkode: 7f4cf...0c3 Ja Anonymkode: bb64b...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg har syklet ca en time i dag på el-sykkel. Forbrant 240 kalorier. Jeg er mest opptatt av puls da, ene veien var gjennomsnitt 99 og andre veien 120 (litt høyere tempo hjem). Dette er vel under hva jeg ville forbrent på en gåtur på samme tid, og jeg får høyere gjennomsnittspuls ved å gå raskt og i bakker. Men hvis du ikke har el-sykkel har du nok både høyere puls og forbrenner mer. Anonymkode: fe3d3...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 22.41): Jeg har syklet ca en time i dag på el-sykkel. Forbrant 240 kalorier. Jeg er mest opptatt av puls da, ene veien var gjennomsnitt 99 og andre veien 120 (litt høyere tempo hjem). Dette er vel under hva jeg ville forbrent på en gåtur på samme tid, og jeg får høyere gjennomsnittspuls ved å gå raskt og i bakker. Men hvis du ikke har el-sykkel har du nok både høyere puls og forbrenner mer. Anonymkode: fe3d3...cf8 Ikke nødvendigvis. Pulsen min på vanlig sykkel, rolig tur uten for mye bakker, forblir lav. På store deler av turen så har jeg knapt høyere puls enn 90. Så rolig sykling har minimal treningseffekt for meg. Forbrenner langt mer når jeg jogger eller går. Anonymkode: aa0f9...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå