Gå til innhold

Venninne som oppfører seg helt merkelig (hva er greia)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er mulig. Kommer ikke til å være helt drama her og kutte henne ut for alltid, men kjenner at jeg trenger distanse nå. Vil heller bruke tiden på å bli bedre kjent med andre venner, eller bli bedre kjent med folk jeg har ønsket å bli bedre kjent med lenge. 

Anonymkode: 1153a...6a3

Men ts, det er jo dette valget hun allerede har tatt! HUN har kuttet ned på kontakten, antagelig fordi HUN trengte distanse. Hvorfor bli sur på henne for det, når du nå vurderer samme taktikk selv? Og du trenger egentlig ikke gjøre noe som helst, distanseringen har allerede skjedd.

Jeg vil tippe at det har noe med barneønske å gjøre, men jeg vet jo ikke. Å ønske seg barn og ikke få det kan være så altoppslukende, en rivende og svart sorg, som man dekker over som best man kan. Kanskje hun har vonde opplevelser du ikke vet om? Det er ikke alle som snakker om spontanaborter, eller om at man måtte ta abort samtidig som man ønsket barn pga press fra mannen eller andre forhold. Det kan gjøre det vanskelig nok å forholde seg nøytralt til gravide og babyer. 

Eller det kan være noe annet. Kanskje hun synes du har utviklet deg til å bli litt kjedelig, selvsentrert og navlebeskuende? Du framstår litt slik i innleggene der du skriver om at du skal konsentrere deg om baby og deg selv og bare ha venner som GIR «positiv energi». 

Anonymkode: f85b3...f69

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor det? Hva skal jeg være bitter over? 

Anonymkode: ac58c...40c

Om ikke bitter...så opphengt ! Med aktiviteten du viser her på KG 😉 Legg fra deg tlf,gjør noe til påske med din perfekte mann,- overrask ham!! 😎 Du har tydeligvis mye energi  - la ham få nytte av det 🐥

Anonymkode: de99d...f9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om ikke bitter...så opphengt ! Med aktiviteten du viser her på KG 😉 Legg fra deg tlf,gjør noe til påske med din perfekte mann,- overrask ham!! 😎 Du har tydeligvis mye energi  - la ham få nytte av det 🐥

H*n du siterer er ikke TS. Bare sier ifra. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk ingen babyshower ved noen av mine fødsler. Hadde flere rundt meg som slet med å bli gravid, og fikk beskjed om at de ikke orket å høre om min baby, for det var for vondt. Det var veldig vanskelig for meg, men jeg forstod det også. For jeg klarer jo heller ikke å glede meg på andres vegne når de får til noe jeg bare kan drømme om. 

Anonymkode: f7b22...324

Hele vennegjengen din samt deg er rassholl altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke TS ... du er på bærtur. 

Anonymkode: ac58c...40c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/2/2021 at 10:04 AM, O.G. said:

Hele vennegjengen din samt deg er rassholl altså....

OK. Du om det. 

Hele vennegjengen min samt meg forstår at livet er mer sammensatt enn som så. 

De har sine greier og er derfor ikke rasshol bare fordi de ikke takler mine greier. Og omvendt. Tenker vi. 

Så får du leve ditt liv og dømme din vennegjeng slik du vil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

OK. Du om det. 

Hele vennegjengen min samt meg forstår at livet er mer sammensatt enn som så. 

De har sine greier og er derfor ikke rasshol bare fordi de ikke takler mine greier. Og omvendt. Tenker vi. 

Så får du leve ditt liv og dømme din vennegjeng slik du vil. 

Jeg dømmer ikke vennene mine overhodet. Jeg lar dem bare holde på, siden det er deres liv og jeg lever det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SnartMammaLykke skrev (På 1.4.2021 den 16.28):

Ser ikke noe drama her. Er vel mer snakk om at ts er såret over at hennes venninne ikke tar kontakt, ikke svarer og oppfører seg som en idiot når hun venter barn og er høygravid. 

Er det noen som er en dårlig venn så er det jo strengt tatt ikke ts, men hennes venninne. Det er fullt lov å kutte ut slike folk fordi de er energityver. 

Ts har laget snart et tosifret sntall tråder om dette vennskapet, så det er tydeligvis meget dramatisk!

Anonymkode: 44515...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man sliter selv med å få barn, er det ikke gøy å ongås venner med små barn eller gravide. Snakker av egen erfaring, unngikk de fleste et års tid selv. Det er psykisk vanskelig å slite med å bli gravid mens andre blir gravide på andre forsøk.

Anonymkode: 47a62...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glem henne da. Du er proppfull av hormoner nå og får straks baby. Fokuser på deg selv. Dubskal snart føde. Har du testet øvelser med yoga /pust? 

Anonymkode: 798ee...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...