AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Kort forklart: mannen skal løfte damen ved å ta en arm mellom bena på henne. https://www.google.no/amp/s/hashtaghyena.com/tiktok/tiktok-challenges/tiktok-how-to-do-the-one-arm-lift-challenge-with-10-best-attempts/%3famp Det blir beskrevet som en «Couples Challenge». Hvorfor blir damene med på dette? Det ser ut som det er de som er mest ivrige.. Jeg synes det ser sykt vondt ut og bli løftet etter fitta på den måten. Ville du ha stilt opp på dette? Anonymkode: b8b34...863
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Syns ikke det ser så vondt ut jeg 🤷♀️ Anonymkode: 8fc36...f94
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Det går fint an å legge låret litt mot den ene siden så den som løfter ikke løfter rett i underlivet, må bare balansere overkroppen litt. Kan ikke si det ser vondt ut nei. Men så har jeg trent kampsport i åresvis, og er vant til å bli lagt i bakken osv Anonymkode: e48d8...d37
Wenda Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Er vel ikke noe verre enn når man sitter på sykkelsetet og slipper pedalene
GammelKaktus Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Stakkars mann som skulle prøvd å løfte meg med en arm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå