AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Som tittelen sier er kjæresten gravid, men jeg kan ikke få barn. Har ikke tatt det opp enda, for jeg aner ikke hva jeg skal si. Da jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli far, fikk jeg tårer i øynene. Ikke akkurat gledestårer, selv om kjæresten tror det. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta dette opp. Er så ekstremt såret at kjæresten har vært utro. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 39aa7...7a6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Hvorfor har du ikke fortalt kjæresten din at du ikke kan få barn? Anonymkode: cb345...411 18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor har du ikke fortalt kjæresten din at du ikke kan få barn? Anonymkode: cb345...411 Har liksom ikke kommet på det temaet. Sammen nå i 7 måneder, men aldri pratet om barn. Anonymkode: 39aa7...7a6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Da syntes jeg du skal ta deg en ny test for å være helt sikker, og om du får bevis på ark at du ikke kan få barn, så bare leverer du det til hu og ikke sier noen ting. Hva hu velger å gjøre da, tar du i betraktning på om du skal fortsette forholdet eller ikke. Anonymkode: 7d9a6...116 17
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Større tillitsbrudd å ikke informere kjæresten om infertilitet. Men 1.april tror jeg egentlig man kan lyve både om dette, og graviditeter. Anonymkode: 3f175...03b 30
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Større tillitsbrudd å ikke informere kjæresten om infertilitet. Men 1.april tror jeg egentlig man kan lyve både om dette, og graviditeter. Anonymkode: 3f175...03b Ahaaaaaaa faen 😂 Anonymkode: 7d9a6...116 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Kjeder du deg i påskeferien? Slutt og ødelegg morroen for ungdommen. Ikke avslør! Anonymkode: 4e76b...9f0 2
Gjest Smeltemann Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har liksom ikke kommet på det temaet. Sammen nå i 7 måneder, men aldri pratet om barn. Anonymkode: 39aa7...7a6 Da ville jeg tatt en ny test og om den også viser seg at du ikke kan få barn,ville jeg spurt henne om hvem som er faren til barnet. Om du er steril og hun har blitt gravid så kan du i hvertfall hive ho på hode å ræva ut. Om du vil det,jeg har i hvertfall gjort det.
MissPierce Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Ville nok dobbelt sjekke at du faktisk ikke kan får barn. For om du anklager henne for å ha vært utro, og det ikke stemmer. Kan det fort hende du sitter igjen alene. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Apriltrollelolol som har sett på exit dette her. Anonymkode: 358a4...d0b 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Jeez. Er mange her inne som er gode på å lage trolletråd. Du er ikke én av dem. Anonymkode: fcbb0...6b8 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 Kvinneguiden er rett og slett tragisk noen ganger. Man kommer med noe og prøver å få litt tips, råd, trøst, men får heller dritt tilbake. 1 april eller ikke. Fått mitt livs største sjokk til nå, f... heller folkens. Orker ikke mer dritt her heller. Anonymkode: 39aa7...7a6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Jeg kjenner en fyr som hadde fem barn. Han gifta seg på nytt etter å ha sterilisert seg. Men nykona blei gravid, gitt, og de ville beholde. Paret har nå ei 12 år gammel datter. Naturen er lunefull 😁 Anonymkode: bd181...1f6 3
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Kan hende du ikke er så steril som du skal ha det til. Du får sjekke deg. Kan jo faktisk være en mulighet for det er ditt, hadde ikke det vært en lettelse, at hun ikke har vært utro?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 Hvordan vet du at du er steril da? Anonymkode: 358a4...d0b 1
Rosatoast Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som tittelen sier er kjæresten gravid, men jeg kan ikke få barn. Har ikke tatt det opp enda, for jeg aner ikke hva jeg skal si. Da jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli far, fikk jeg tårer i øynene. Ikke akkurat gledestårer, selv om kjæresten tror det. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta dette opp. Er så ekstremt såret at kjæresten har vært utro. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 39aa7...7a6 Hvorfor sa du ingenting med en gang? Dette er jo noe du bare MÅ si, hvorfor du har ventet er for meg ett evig stort spørsmål.. Forstår du er såra, men ganske feigt å ikke si noe med en gang syntes jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 Jeg lurer også på hvordan du vet at du er steril. For det er svært, svært få som har null spermier. At du kan ha nedsatt sædkvalitet eller antall spermier er nå så, men da vet man aldri når det klaffer, for klaffe kan det. Selv om du er sterilisert så kan det en sjelden gang ende opp med en graviditet. Anonymkode: 4676b...255 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå