Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til å stoppe melkeproduksjonen og samtidig unngå brystbetennelse? Ammehjelpen.no anbefaler å la det gå lang tid mellom hver gang man letter på trykket, men det sprenger jo som bare pokker etter bare noen timer. Det går fint, men er så redd for at det skal ende opp med betennelse 😥 nå bruker jeg naturebond til å lette litt, får ut 80 ml på begge bryst bare med den.

Hvor blir det egentlig av melka som ikke kommer ut? Tar det lang tid før det slutter å produseres melk?

Anonymkode: ae914...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en lang prosess. Gradvis mindre og mindre amming over en periode. Hvor ofte ammer du nå? 

Anonymkode: 97c04...026

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en lang prosess. Gradvis mindre og mindre amming over en periode. Hvor ofte ammer du nå? 

Anonymkode: 97c04...026

Har bare pumpet/brukt naturebond de siste dagene, 4-5 ganger om dagen - ingen amming.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Stram Sportsbh, type ikke kjenne brystene stram, stoppet melkeproduksjonen her uten noe betennelse. 

Anonymkode: 8c3dc...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stram Sportsbh, type ikke kjenne brystene stram, stoppet melkeproduksjonen her uten noe betennelse. 

Sluttet du på dagen da, eller hadde du gradvis nedtrapping?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sluttet du på dagen da, eller hadde du gradvis nedtrapping?

Jeg sluttet på dagen, hadde på stram sportsbh i to uker døgnet rundt, den var bare av når jeg dusja. Aner ikke om produksjonen stoppet før, jeg var livredd for å få betennelse så jeg hadde den på lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...