AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg er nå i uke 7. I tillegg til kvalme på dagtid opplever jeg nå ofte å våkne av kvalme rundt kl.03-04. Noen andre her som er plaget av kvalme om natten? Står dere opp for å spise, eller er det noe annet som kan hjelpe på dette? Jeg ligger ofte våken til kl.er nærmere 06, og da må jeg uansett stå opp for å komme tidsnok på jobb. Kjenner det begynner å tære på kreftene når kvalmen går ut over nattesøvnen. Anonymkode: 36a67...f2b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Ha noen kjeks på nattbordet, Mariekjeks eller Ritz-kjeks for eksempel. Da kan du tygge i deg litt og forhåpentligvis få 2-3 timer søvn til. Jeg var nesten ikke kvalm på dagtid men var ofte litt uvel på natta. Spiste noen kjeks, det hjalp mye! Anonymkode: 8bca3...512 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Sov med seaband Anonymkode: 6f87c...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Jeg var kvalm fra uke 7 til og med uke 25. er i uke 27 nå, og kan kjenne det på natta.. kastet også en del opp. Eneste jeg kan si er: aldri legg deg sulten. Men hvis jeg spiste på natta, så ble jeg værre. Håper det gir seg fort for deg! Anonymkode: c101d...39e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Smørte et måltid samt frukt og kjeks jeg hadde på nattbordet. Hadde hyperemesis fra uke 6 og hele svangerskapet Anonymkode: 88e8a...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå