AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Kjære du som absolutt skal le og prate med mat i munnen. Så du ser de små smulene av spytt og mat komme over på min tallerken? Eller bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Anonymkode: 8a4d2...7af 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Mange mennesker får faktisk ikke nok surstoff ved å puste kun gjennom nesen. Anonymkode: 97898...81f 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Hjelper ikke bitche på et forum. Du må faktisk si fra til idioten som sitter på den andre sida av bordet Anonymkode: 6c2da...0b9 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelper ikke bitche på et forum. Du må faktisk si fra til idioten som sitter på den andre sida av bordet Anonymkode: 6c2da...0b9 En eller annen plass må jeg bitche ass, de fleste jeg kjenner er familie som er eldre og gir meg fingeren om jeg som «ung» skal si at det syntes jeg rett og slett er kvalmt. Husk mange eldre som lever etter jeg har levd lengre enn deg og vet best 🙃 Anonymkode: 8a4d2...7af
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Oppdragelse og folkeskikk forsvant ut av vinduet for mange år siden. Anonymkode: c2520...c30
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Oppdragelse og folkeskikk forsvant ut av vinduet for mange år siden. Anonymkode: c2520...c30 Faren min som er vokst opp i arbeiderklasse gjør dette. Moren min gjør det ikke. Handler om oppdragelse. De kunne like gjerne ha sagt: foreldrene mine er idioter (når de sitter og smatter) Anonymkode: b3b5e...760
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange mennesker får faktisk ikke nok surstoff ved å puste kun gjennom nesen. Anonymkode: 97898...81f Se her ts! Voksne pasienter med tett nese eller mye bihuleproblemer kan tilbys ulike operasjoner; ... Nasalstenose (tett nese) gir betydelige plager p.g.a munnpusting. https://oslo-onh.no/tjenester/nese-og-bihuleproblemer Polypper hos ungdom og voksne er heller ikke helt uvanlig ... kan medføre munnpusting og ubehagelig uttørring av slimhinnene i munn og ... https://nhi.no/symptomer/orenesehals/nesetetthet-veiviser/ Anonymkode: 97898...81f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Det er mange årsaker til nesetetthet. Her er noen av de: Bivirkning av medisiner Antidepressiva, betablokkere og langvarig bruk av vanlige nesedråper kan gi nesetetthet Graviditet Graviditet kan disponere for nesetetthet og kan medvirke til bihulebetennelse i siste del av svangerskapet P-piller kan av samme grunn gi nesetetthet hos noen kvinner Svulster i nesen Svulster i nesen er sjeldne, forekomsten øker med økende alder https://nhi.no/symptomer/orenesehals/nesetetthet-veiviser/?page=2 Anonymkode: 97898...81f 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange årsaker til nesetetthet. Her er noen av de: Bivirkning av medisiner Antidepressiva, betablokkere og langvarig bruk av vanlige nesedråper kan gi nesetetthet Graviditet Graviditet kan disponere for nesetetthet og kan medvirke til bihulebetennelse i siste del av svangerskapet P-piller kan av samme grunn gi nesetetthet hos noen kvinner Svulster i nesen Svulster i nesen er sjeldne, forekomsten øker med økende alder https://nhi.no/symptomer/orenesehals/nesetetthet-veiviser/?page=2 Anonymkode: 97898...81f Altså det og prate og le så maten spruter ut, eller bare generelt og smatte. Kan fint unngås til tross for tett nese. Jeg har konstant tett nese pga allergier, og jeg bruker medisiner også som gjør nesa mi tett uheldigvis. Men jeg smatter aldri, om jeg må puste mellom munn så er det ingen som legger merke til det. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 8a4d2...7af 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså det og prate og le så maten spruter ut, eller bare generelt og smatte. Kan fint unngås til tross for tett nese. Jeg har konstant tett nese pga allergier, og jeg bruker medisiner også som gjør nesa mi tett uheldigvis. Men jeg smatter aldri, om jeg må puste mellom munn så er det ingen som legger merke til det. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 8a4d2...7af Mine svar til ts var på dette som ts skrev: "bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! " Anonymkode: 97898...81f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mine svar til ts var på dette som ts skrev: "bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! " Anonymkode: 97898...81f Kjære du som absolutt skal le og prate med mat i munnen. Så du ser de små smulene av spytt og mat komme over på min tallerken? Eller bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Anonymkode: 8a4d2...7af
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjære du som absolutt skal le og prate med mat i munnen. Så du ser de små smulene av spytt og mat komme over på min tallerken? Eller bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Anonymkode: 8a4d2...7af Det hjelper ikke å si det her, du må si det til de du spiser med. Anonymkode: 3895c...f68
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære du som absolutt skal le og prate med mat i munnen. Så du ser de små smulene av spytt og mat komme over på min tallerken? Eller bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Anonymkode: 8a4d2...7af Det var det uthevede med lilla tekst jeg svarte på. Anonymkode: 97898...81f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hjelper ikke å si det her, du må si det til de du spiser med. Anonymkode: 3895c...f68 Jaja, sånn går det når man svarer uten å lese hele tråden. Det er flere som tenker som meg her, ser jeg... Anonymkode: 3895c...f68
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kjære du som absolutt skal le og prate med mat i munnen. Så du ser de små smulene av spytt og mat komme over på min tallerken? Eller bare ikke klarer og lukke munnen din bår du spiser? Hvorfor er det så forbanna vanskelig og ha normal folkeskikk?! Anonymkode: 8a4d2...7af Du får sende de et videoopptak som viser "korrekt spising" Anonymkode: 97898...81f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Hva med akutt latterkrampe under spising? Hva skal man gjøre da? Anonymkode: 97898...81f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Bytte lunsjbord ts hvis du blir sittende sammen med de som ler og spytter med mat i munnen? Anonymkode: 97898...81f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bytte lunsjbord ts hvis du blir sittende sammen med de som ler og spytter med mat i munnen? Anonymkode: 97898...81f Vell ikke så lett det i ett familie selskap, men begynner vell og skjønne hvorfor det ikke er så mange som kommer. Ja den gif-en her er faen ikke langt i fra åssen et er og sitte med de. Ta det med ro, jeg kutter nok ut de familie middagene selv. Men kvinneguiden er jo perfekt for frustrasjon 😊 Anonymkode: 8a4d2...7af
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vell ikke så lett det i ett familie selskap, men begynner vell og skjønne hvorfor det ikke er så mange som kommer. Ja den gif-en her er faen ikke langt i fra åssen et er og sitte med de. Ta det med ro, jeg kutter nok ut de familie middagene selv. Men kvinneguiden er jo perfekt for frustrasjon 😊 Anonymkode: 8a4d2...7af Jeg ante ikke at de var så ille. Anonymkode: 97898...81f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva med akutt latterkrampe under spising? Hva skal man gjøre da? Anonymkode: 97898...81f Hadde jeg vært med deg og du hadde fått akutt latterkrampe en gang hadde det vell ikke gjort noe. Men om det alltid under maten skulle vært så forbanna morsomme ting, og du alltid har et behov for og snakke med åpen munn og mat i kjeften. Ja da hadde jeg droppet mat med deg. Dette handler mer om folk som hver bidige gang gjør det samme 🤷🏻♀️ Anonymkode: 8a4d2...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå