Gå til innhold

Nabo støvsuger 2-3 timer hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nabo oppe støvsuger i minst noen timer HVER dag. Hva i all verden kan kreve flere timers støvsuging daglig? Det er en ca. 75 kvm stor leilighet med 2 voksne og en baby (som ikke er mobil nok til å rasere leiligheten hver dag).

Støvsugeren hennes er også veldig bråkete. Ville det være uhøflig å tilby å bytte den i en stille, så hun kan gjøre ting uten å kjøre meg bonkers (jeg jobber hjemmefra hele dagen) .. De er ikke vennlige, så jeg vil ikke trå på tærne siden folk har rett til å leve hvordan de vil på stedet de betaler for.

Anonymkode: ce3b6...ba1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Allergi?

Anonymkode: e8585...449

AnonymBruker
Skrevet

White noise. 

Anonymkode: 6f431...dcd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er for å roe babyen?

Anonymkode: 23b49...fd2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er støvsugeren du hører? Kan det være vaskemaskin eller tørketrommel?

Anonymkode: cc20b...b83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Holder den på så lenge hver dag tipper jeg de kjører robbot. Da hjelper det ikke bytte til en ny.

Anonymkode: 62070...5f7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje det er for å roe babyen?

Anonymkode: 23b49...fd2

Jeg tenkte på det samme. Kjenner flere som gjøt det. 

ville sagt ifra. Jeg skjønner deg veldig godt rett og slett. 

Anonymkode: c45c6...db8

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke robot, da?

Vår går 2 timer hver dag, mens vi er på jobb, eller trening. Liker å ha det støvfritt. 

Anonymkode: 6123e...ccd

• Liker 1
Skrevet

Tenker at dette enten er en robot eller at det blir brukt for å roe ungen. Ta en prat med naboen din og hør hva som er greia. Ikke sikkert de i det hele tatt har tenkt over at dette er plagsomt for deg :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en robot er den utrolig ueffektiv. Vår stue/kjøkken er på nærmere 60 kvm, og den er ferdig på 1t 5 min.

Men ja, kanskje white noise. Jeg ville ha banken på og spurt, og sagt at det er støyende for deg.

Anonymkode: 338e7...a15

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å spørre dem, TS. Fortelle at det er veldig bråkete for deg som jobber hjemmefra nå. Men min første tanke var nettopp for å roe babyen - 2 av 3 her i heimen elsket å høre på støvsugeren i timevis 😄

Anonymkode: f3589...2ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

White noise. 

Anonymkode: 6f431...dcd

Hva er white noise? 

Anonymkode: 164f5...24e

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er vel ikke forbudt å holde det rent?  Selv støvsuges det flere timer for dagen her også.

Skrevet (endret)

hvorfor bryr du deg om det ? Naboen din støvsuger , hvorfor hun gjør det er irrelevant, det er ikke din sak ! Herregud, glad jeg ikke har deg som nabo. 

Endret av indigob
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (4 minutter siden):

hvorfor bryr du deg om det ? Naboen din støvsuger , hvorfor hun gjør det er irrelevant, det er ikke din sak ! Herregud, glad jeg ikke har deg som nabo. 

Om jeg skal tippe; fordi det er plagsomt.

Anonymkode: 5af3c...e76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er white noise? 

Anonymkode: 164f5...24e

Engelsk for hvit støy

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om jeg skal tippe; fordi det er plagsomt.

Hvis det er plagsomt at naboen støvsuger så kan man ikke bo i blokk, da må man skaffe seg en enebolig. festing til langt på natt, høy musikk, skriking , krangling , ja det forstår jeg. Støvsuging er en hverdagslig ting som man fint kan gjøre i sitt hjem uten å tenke på naboen så lenge det er innenfor rimelig tid! 

Endret av indigob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...