Gå til innhold

Hva skjedde med din abort? Ikke les om du er sart!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trykket min ned i do, etter å ha sett på den. Jeg så jo hva det var. Er det ikke litt rart at vi kvinner må sende våre hjemmeaborter ut med kloakken? Eller hva gjorde du? 

Beklager ekkelt tema. 

Anonymkode: 64cb7...815

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, havnet i do. Synes ikke det er så rart, men fikk også valget å abortere på sykehus, så kunne gjort det annerledes sånn sett.

Anonymkode: c7b6f...a10

AnonymBruker
Skrevet

Min havnet også i do. Var usikker på om det var komplett abort siden jeg bare så blod og lite slim/koagel på papiret. Litt ekstra informasjon, det kom ut/opp i begge ender da tablettene begynte å virke. Var det sånn for andre?

Anonymkode: 840d7...b42

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, rett i do og det var svært tydelig hva det var. Husker jeg spylte ned og håpte det ikke var nå doen skulle gå tett 🙈 (var ingen reell fare, det var ikke så stort, men det hadde vært så jævla typisk) 

Anonymkode: f8959...90f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min havnet også i do. Var usikker på om det var komplett abort siden jeg bare så blod og lite slim/koagel på papiret. Litt ekstra informasjon, det kom ut/opp i begge ender da tablettene begynte å virke. Var det sånn for andre?

Ikke for meg. 

For meg var det veldig ondt. Jeg lå i spenn på sofaen i fem timer med såpass til smerter at jeg ikke klarte å varsle samboeren min som lå og sov. Jeg var stum av smerte. Og jeg var helt uforberedt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her, rett i do og det var svært tydelig hva det var. Husker jeg spylte ned og håpte det ikke var nå doen skulle gå tett 🙈 (var ingen reell fare, det var ikke så stort, men det hadde vært så jævla typisk) 

Anonymkode: f8959...90f

😱

Tenk den stakkars rørleggeren da! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke for meg. 

For meg var det veldig ondt. Jeg lå i spenn på sofaen i fem timer med såpass til smerter at jeg ikke klarte å varsle samboeren min som lå og sov. Jeg var stum av smerte. Og jeg var helt uforberedt. 

Vondt å høre. Var det spontanabort? Jeg tok hjemmeabort i uke 10, så jeg fikk tatt smertestillende før tablettene begynte å virke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vondt å høre. Var det spontanabort? Jeg tok hjemmeabort i uke 10, så jeg fikk tatt smertestillende før tablettene begynte å virke. 

Det var provosert. Jeg vet ikke hvor langt på vei jeg var, for legen klarte ikke å se det. Men hun tippa over 12. Sikkert derfor det gjorde så vondt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var provosert. Jeg vet ikke hvor langt på vei jeg var, for legen klarte ikke å se det. Men hun tippa over 12. Sikkert derfor det gjorde så vondt. 

Uff, så vondt. Trodde man ble tilbudt kirurgisk abort dersom man var så langt på vei? Jeg var i uke 10 og fikk velge mellom å gjøre det hjemme eller bli innlagt. Det er jo større sjanse for komplikasjoner og blødninger jo lengre man er på vei.

Klem til deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...