silje123 Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hvor gammel var du når du begynte å onanere? Gutt/Jente?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 For meg ble onani en hobby fra 7. klasse omtrent. Mann Anonymkode: 4e15d...23a
pantyhoselover Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 12 år, lille julaften. Hadde prøvd litt tidligere uten å få til noe. Denne gangen ble det bare bedre og bedre, og plutselig kom orgasmen. Forsto nesten ikke hva som skjedde! Voldsom orgasme som gikk i hele kroppen. Jeg skalv, spruta og fikk noen slags «kramper» i tillegg til en veldig spesiell følelse i magen, akkurat som jeg senere har fått av prostataorgasme. Jeg var skamfull og flau, men klarte ikke holde fingrene unna. Siden har jeg runka hver dag selv om det er over 40 år siden.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 11-12 år, kanskje tidligere, men rundt den alderen. Tok en del forsøk før jeg klarte å få orgasme, lærte hvordan på TOPP-forumet, haha. Tror jeg er "heldig" som lærte det såpass tidlig. Anonymkode: 829cc...3e3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 21, tok meg lenge før jeg fant ut av det. Men når jeg først fant ut av det! 🤩 Anonymkode: ccece...f36
Bamseklemmer Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Sommeren jeg fylte 12 år, det kom ikke noe sæd ut av røret... bare noe hvitt skum på kukhodet... Året etterpå kom min første sædsprut, jeg følte meg kry da🙈
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Jeg var bare 7 år. Husker det godt, for husker sengen og rommet mitt da jeg gjorde det. Året etterpå flyttet vi. Hilsen jente Anonymkode: 42cc2...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå