AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Noen som har forslag til aprilsnarr man kan gjøre på kjæresten?🙈 Anonymkode: d7051...063
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Jeg vet i allefall hva min kone kunne sagt: "Skal vi ha sex?". Anonymkode: 9ff7e...4bb 15
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Si du er gravid? Anonymkode: bdc9f...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Si du er gravid? Anonymkode: bdc9f...7ca Jeg synes ikke det er OK å spøke med noe sånt. Nå er ikke jeg så glad i aprilsnarr, men jeg tenker nå at hvis man først skal lure noen så skal det være gøy for begge. Man skal ikke teste tilliten til kjæresten sin og lage et minefelt. Anonymkode: e1b41...996 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Gravid, brudd, utro etc - ikke greit som aprilspøk. At man fikk brev fra kommunen om at den nye hekken må graves opp pga vannrør er helt greit. Men stopp vedkommende før de røsker opp plantene. Det skal være uskyldig moro, ikke ha arr på sjelen eller svi i lommeboka (eller inventaret). Men det forstår alle med sosiale antenner, vel? Anonymkode: 96bbf...2ff 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Si du er gravid? Anonymkode: bdc9f...7ca Tror det hadde gått greit å tulle med, men litt redd han kanskje hadde blitt glad, og så litt skuffet etterpå. Vi har ikke planlagt barn nå, men ønsker det etterhvert. Snakket mye om det i det siste Anonymkode: d7051...063
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Gå til vinduet og rop høyt at noen holder på å taue bilen hans!!! Anonymkode: 263c7...101
Jeffe Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Si at du har fått korona etter å ha vært utro og nå er du gravid men vet ikke hvem som er faren 😁👍
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Eller gå inn på badet og skrik høyt: «En slange (eller rotte hvis dere bor på landet) i doen!!!» En ekte aprilsnarr skal få vedkommende til å gå over minst 3 dørstokker! Anonymkode: 263c7...101 1
Jeffe Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Jeffe skrev (5 minutter siden): Si at du har fått korona etter å ha vært utro og nå er du gravid men vet ikke hvem som er faren 😁👍 Så slår du opp 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Eller gå inn på badet og skrik høyt: «En slange (eller rotte hvis dere bor på landet) i doen!!!» En ekte aprilsnarr skal få vedkommende til å gå over minst 3 dørstokker! Anonymkode: 263c7...101 Bra forslag!! Vi bor faktisk på landet Anonymkode: d7051...063 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Stakk meg i fingen, la datamusen under en balje på badet, og begynte å skrike. Mannen ropte fra overetasjen og lurte på hva det var. Sa ei mus hadde bitt meg i finger, men hadde fått lagt en balje over. Han kom løpende, såg finger min som blødde, og spurte om eg tulla. Neeei, sa eg, eg lover at det er ei mus der, ei jævla aggressiv ei.. En skvetten mann som holdt på å daua av latter når han såg datamusa 🤓🤓 Anonymkode: bc418...45e 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Stakk meg i fingen, la datamusen under en balje på badet, og begynte å skrike. Mannen ropte fra overetasjen og lurte på hva det var. Sa ei mus hadde bitt meg i finger, men hadde fått lagt en balje over. Han kom løpende, såg finger min som blødde, og spurte om eg tulla. Neeei, sa eg, eg lover at det er ei mus der, ei jævla aggressiv ei.. En skvetten mann som holdt på å daua av latter når han såg datamusa 🤓🤓 Anonymkode: bc418...45e Hehehe, genialt ! Anonymkode: 9ff7e...4bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå