AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Uff syns hudpleie er så vanskelig. Jeg har en kombinert hud (hvertfall det jeg alltid har fått beskjed om). Jeg syns det er vanskelig å finne riktig ansiktskrem. Jeg har prøvd noen som er «tynnere» (gel og lignende) i konsistensen, men utover dagen følte jeg at huden blir fetere/glinser mer, så antok at jeg trengte mer fukt. Kjøpte en som skulle gi mer fukt, men føler jeg er blank/oljete hele dagen av denne 😩 særlig på hakepartiet og i pannen. Har dere noen tips? Bør jeg kjøpe et slags serum, og ha under en gel krem? Skal dette serumet da være fuktgivende eller mattende? Takker for alle tips og råd 🙏🏻 Anonymkode: 7c66f...757
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff syns hudpleie er så vanskelig. Jeg har en kombinert hud (hvertfall det jeg alltid har fått beskjed om). Jeg syns det er vanskelig å finne riktig ansiktskrem. Jeg har prøvd noen som er «tynnere» (gel og lignende) i konsistensen, men utover dagen følte jeg at huden blir fetere/glinser mer, så antok at jeg trengte mer fukt. Kjøpte en som skulle gi mer fukt, men føler jeg er blank/oljete hele dagen av denne 😩 særlig på hakepartiet og i pannen. Har dere noen tips? Bør jeg kjøpe et slags serum, og ha under en gel krem? Skal dette serumet da være fuktgivende eller mattende? Takker for alle tips og råd 🙏🏻 Anonymkode: 7c66f...757 Jeg følte også at jeg liksom var tørr/stiv i ansiktet, og nesten at det klødde litt - derfor jeg antok jeg trengte mer fukt. Anonymkode: 7c66f...757
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Jeg har litt fet hud og har lagt min elsk på Weleda sin "Skin food". Den finnes i fet variant og en lettere variant. Jeg bruker en veldig liten mengde og klapper den nesten inn i huden for å få fordelt alt. Den er kraftig men trekker seg godt inn i huden. Jeg brukte den feteste varianten i vinter da det var nesten -20 her. Nå bruker jeg den lette varianten. Man må ikke bruke gel eller veldig tynne kremer fordi man har fet hud. Trikset er å finne en krem som faktisk trekker inn i huden. Deretter må man bruke riktig mengde. Lite er mer enn nok. Anonymkode: fad7b...c37
morgenkåpedyret Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Eg har kombinert og til tider veldig oljete hud. Bruker en nattkrem som gir mye fukt om natta og så bruker eg Boots shine control day moisturizer som både gir mindre urenheter og et fjes som ikke glinser like mye som før. I tillegg er den superbillig, koster under 50-lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå