Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er nysgjerrig på hvor lenge dere var sammen før dere begynte å stifte familie? Vi snakker mye om at vi vil ha barn om noen år, men jeg blir litt stresset når jeg leser her om at det er så mange som prøver i veldig lang tid. Er jo ingen garantier for at det sitter når man er klar for det. Vi er i midten/slutten av 20-årene og ønsker begge barn før vi er 30. Vi har alt på plass med både hus, ferdig utdannelser og faste og trygge jobber. Det er bare det at vi føler det «passer» bedre om noen år..

Anonymkode: 77636...8f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen i 6 år først.

Anonymkode: ec9ab...737

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen i 8 år. Ble gravid i første prøveperiode. 

Anonymkode: a9a1b...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært sammen i 1år, 2år nå. Har en liten på vei: 12 uker, gleder oss masse 🥰

Anonymkode: 12e17...1bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

7 år

Anonymkode: cb844...c95

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi vært sammen i 1,5 år, bodd sammen i over 1 år og kjent hverandre i ca. 2 år. Har absolutt gått fort med oss, men har heller aldri vært mer sikker på et annet menneske i hele mitt liv, så det føles ut som om vi har kjent hverandre i en evighet (klisje men sant haha). 

Dessuten er vi i slutten av tjueåra og begge er veldig klare for barn og ønsker å få barn relativt tidlig, så da føltes det veldig riktig å starte såpass raskt. Hadde vi møttes tidligere i livet hadde det ikke vært noe problem å være sammen lenge før vi startet, men sånn ble det ikke. Nå skal vi starte prøvingen til sommeren🥰

Anonymkode: ed011...80d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde vært sammen i 1år, 2år nå. Har en liten på vei: 12 uker, gleder oss masse 🥰

Gratulerer 🥰🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå har vi vært sammen i 1,5 år, bodd sammen i over 1 år og kjent hverandre i ca. 2 år. Har absolutt gått fort med oss, men har heller aldri vært mer sikker på et annet menneske i hele mitt liv, så det føles ut som om vi har kjent hverandre i en evighet (klisje men sant haha). 

Dessuten er vi i slutten av tjueåra og begge er veldig klare for barn og ønsker å få barn relativt tidlig, så da føltes det veldig riktig å starte såpass raskt. Hadde vi møttes tidligere i livet hadde det ikke vært noe problem å være sammen lenge før vi startet, men sånn ble det ikke. Nå skal vi starte prøvingen til sommeren🥰

Anonymkode: ed011...80d

Høres nesten litt ut som oss det her😊

Vi har vært sammen noe kortere, men tenker det at «vet man så vet man».

Så spennende det blir å starte prøvingen! Lykke til🥰

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

7 år og begynte å prøve i januar i år😊 jeg har mast på samboer i mange år, men han har ikke vært klar. Så ville han at vi skulle få kjøpt noe eget først. Noen som jo er ganske fornuftig. Vi kjøpte rekkehus i fjor

Anonymkode: dbacb...925

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 6,5 år. Vi møttes tidlig i 20-årene og var ikke klare for barn før da.

Anonymkode: b5c27...399

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 6 år og gift i nesten 1 før vi begynte. Førstemann tok 5 mnd. Nå er jeg gravid med nr 2 som tok 7 mnd med prøving 😅

AnonymBruker
Skrevet

5 år 

Anonymkode: 1b1e5...59b

AnonymBruker
Skrevet

Møttes mars 2020 og ble gravid 10-11 mnd etter. Ikke planlagt, men det går seg til. Er i uke 12 nå :)

Anonymkode: 942b7...975

AnonymBruker
Skrevet

De fleste på deres alder blir raskt gravide, har du regelmessig mens så er det ingen grunn til å tro at dere vil bruke lang tid. Vi hadde vært sammen i 7 år før vi begynte å prøve, jeg var da 31 og han 32 og jeg ble raskt gravid. I ettertid er jeg veldig glad vi hadde vært sammen en stund og kjente hverandre godt før barnet kom for graviditeten og tiden etter fødselen har vært tøff for parforholdet selv om vi hadde et godt forhold før jeg ble gravid. 

Anonymkode: 15605...a09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer 🥰🥰

Takk 🥰❤️

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 9 år, gift i 4. Begge har høy utdannelse og ønsket gode jobber og «leve livet» litt først. Ble gravide på 2. PP da jeg var 33

Anonymkode: a549e...c55

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen i seks år før vi prøvde. Tok halvannet år før det klaffet.

Anonymkode: 9f094...72a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei,

Jeg er nysgjerrig på hvor lenge dere var sammen før dere begynte å stifte familie? Vi snakker mye om at vi vil ha barn om noen år, men jeg blir litt stresset når jeg leser her om at det er så mange som prøver i veldig lang tid. Er jo ingen garantier for at det sitter når man er klar for det. Vi er i midten/slutten av 20-årene og ønsker begge barn før vi er 30. Vi har alt på plass med både hus, ferdig utdannelser og faste og trygge jobber. Det er bare det at vi føler det «passer» bedre om noen år..

Vi begynte å prøve når vi hadde vært sammen i litt over 2 år

Det tok oss ytterligere 5 år og bli gravid, så når babyen kommer har vi vært sammen i 7 år, egentlig ganske perfekt kjenner vi nå, for nå kjenner vi hverandre veldig godt og har egentlig alt mtp hus, faste jobber osv.

Anonymkode: 2fefa...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...