AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 En samling nonner og munker har siden 1990-tallet forsøkt å bygge et kloster på en fjelltopp på Sunnmøre. Ordføreren syns det hele er en kjempeide, men ingen har finansiering eller noen spesielle planer om hvordan det hele skal gjøres. Heller ikke den åndelige lederen som har bestilt klosteret: https://tv.nrk.no/program/KMTE30000417 Hva syns dere? Jeg syns det var fascinerende til å begynne med, men reagerte litt på hvor løst planlagt det hele virker. Jeg syns også det er rart at ordføreren støtter planene når en god del av innbyggerne ser ut til å være kritisk. Det virket heller ikke som det opphavelige klosteret i Hellas brydde seg så mye..? Anonymkode: 0f977...941 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Det jeg reagerte på var hun sure, frekke, fæle nonnen som snakket stygt til en annen nonne. Altså... 😳😳😳 Anonymkode: e85fe...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Tro kan ikke flytte fjell, men det kan virkelig melke folk for penger. Anonymkode: 131de...334 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Veldig fascinerende dokumentar. Og veldig spennende å få et innblikk i livet til nonnene, spesielt historien til hun norske. Anonymkode: 59591...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå