AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hei! Vi har en liten gutt på tre uker. Jeg ammer ham, og ammingen har begynt å gå seg til. Men det jeg lurer litt på, som jeg ikke opplevde med eldste barnet mitt, er at han presser og trykker så mye, en gang i blant begynner han å gråte av det, men stopper når jeg tar ham opp. Det skjer mest rett før morningen starter. Han har ikke ligget og spist hele natten, han spiser ganske lite og sjeldent om natten. Max to ganger. Det virker som det er luft og bæsj som må ut, og han virker ikke å helt få det til. Og det kommer høye trykkelyder som vekker mannen min. Det som skal ut, kommer ut altså, bare det tar litt tid 😊 Er det noen som veit om dette er normalt? Har noen gjort et eller annet for å bedre situasjonen? Jeg synes det virker så ubehagelig for ham.. Anonymkode: 5ae98...836
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Helt normalt https://colicsos.com/infant-dyschezia-grunting-baby-syndrome/ Anonymkode: 99b19...859
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt normalt https://colicsos.com/infant-dyschezia-grunting-baby-syndrome/ Anonymkode: 99b19...859 Takk! Dette hjalp😊 Anonymkode: 5ae98...836
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Helt normalt ja. Her er det akkurat på den tiden bæsjen vil ut. Fast tidspunkt omtrent. Hun våkner og trykker og kaver, trenger ofte å få ligge skrått i fanget mitt (oppover lårene mine, med sine bein mot min mage). Kan bruke en time på fjerting for bæsjen kommer. Daglig rutine i snart 7 uker nå 😂 Anonymkode: f733a...629
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Hørte et triks her en dag. Du sitter i skredderstilling og setter baby med ryggen mot din mage og beina på dine bein slik at rumpa er i friluft. Skal visst hjelpe til. Har ikke prøvd det selv men Anonymkode: 16a24...591
Rotemor Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Veldig vanlig. Sjekk ut babymassasje og prøv Evt kiropraktor😊
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt normalt ja. Her er det akkurat på den tiden bæsjen vil ut. Fast tidspunkt omtrent. Hun våkner og trykker og kaver, trenger ofte å få ligge skrått i fanget mitt (oppover lårene mine, med sine bein mot min mage). Kan bruke en time på fjerting for bæsjen kommer. Daglig rutine i snart 7 uker nå 😂 Anonymkode: f733a...629 Jaa det er faste tider der og ja ☺️ da er det nok normalt. Her hjelper det litt å stå opp, men å stå opp fire blir litt sånn.... Så vi går og skifter bleie, koser litt og så sovner han etterhvert 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørte et triks her en dag. Du sitter i skredderstilling og setter baby med ryggen mot din mage og beina på dine bein slik at rumpa er i friluft. Skal visst hjelpe til. Har ikke prøvd det selv men Anonymkode: 16a24...591 Nei så herlig, det må jeg prøve 😊 takk for tips☺️ Rotemor skrev (1 time siden): Veldig vanlig. Sjekk ut babymassasje og prøv Evt kiropraktor😊 Hva kan en kiropraktor gjøre? Kan det være låsing? Anonymkode: 5ae98...836
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Begge mine har vært slik i starten. Sluttet med «bråket» med en gang de fikk kroppskontakt med meg eller far. Anonymkode: ff2f9...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå