Kvinne2793 Skrevet 1. april 2021 #1 Del Skrevet 1. april 2021 Hei jeg tok min siste provera på mandag. Fikk litt rosa utflod på papiret på tirsdag og onsdag kveld og i dag tidlig bare brun utflod på papiret. Når kommer mensen er dette vanlig? Og dersom jeg får blødning idag telles det som 1 Mensdag selv om det ikke er blod fra morgen og jeg kan begynne på clomifen imorgen? Er redd jeg ikke får mensen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Del Skrevet 1. april 2021 Kvinne2793 skrev (1 time siden): Hei jeg tok min siste provera på mandag. Fikk litt rosa utflod på papiret på tirsdag og onsdag kveld og i dag tidlig bare brun utflod på papiret. Når kommer mensen er dette vanlig? Og dersom jeg får blødning idag telles det som 1 Mensdag selv om det ikke er blod fra morgen og jeg kan begynne på clomifen imorgen? Er redd jeg ikke får mensen i det hele tatt Hei! Har svart deg i de andre trådene. Er det brunt og avtagende eller? Syns det er trist at du lurer på så mye, så dårlig oppfølging! Anonymkode: 153b2...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 Hei! Jeg har hørt det kan komme så sent som 7 dager etter siste tablett, så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda. Jeg ville ventet til du blødde rikelig en hel dag, før du begynner på clomifen. Jeg begynte for tidlig en gang, og det gjorde at jeg måtte utsette hele greia i 4 uker. Hvor hører du til? har du en privat klinikk i nærheten? Anonymkode: a3c1a...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne2793 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har hørt det kan komme så sent som 7 dager etter siste tablett, så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda. Jeg ville ventet til du blødde rikelig en hel dag, før du begynner på clomifen. Jeg begynte for tidlig en gang, og det gjorde at jeg måtte utsette hele greia i 4 uker. Hvor hører du til? har du en privat klinikk i nærheten? Anonymkode: a3c1a...772 Hei takk for svar! Jeg begynte akkurat å blø rikelig nå. Telles da idag som dag 1? Eller blir imorgen dag 1? nei, jeg sitter fast i ett annet land og får ikke tak i leger like enkelt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 Kvinne2793 skrev (15 minutter siden): Hei takk for svar! Jeg begynte akkurat å blø rikelig nå. Telles da idag som dag 1? Eller blir imorgen dag 1? nei, jeg sitter fast i ett annet land og får ikke tak i leger like enkelt her.. Det blir dag 1. Håper ting ordner seg 🤗 Anonymkode: 153b2...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne2793 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det blir dag 1. Håper ting ordner seg 🤗 Anonymkode: 153b2...7cd Mener du at idag er dag1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Del Skrevet 1. april 2021 Kvinne2793 skrev (5 minutter siden): Mener du at idag er dag1? Ja. Eller, jeg ville regnet spottingen. Men ser mange her inne regner dag 1 som dag med stor blødning Anonymkode: 153b2...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne2793 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Eller, jeg ville regnet spottingen. Men ser mange her inne regner dag 1 som dag med stor blødning Anonymkode: 153b2...7cd Tusen takk for hjelp! Så da kan jeg begynne på clomifen imorgen ikke sant ?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Del Skrevet 1. april 2021 Kvinne2793 skrev (3 minutter siden): Tusen takk for hjelp! Så da kan jeg begynne på clomifen imorgen ikke sant ?:-) Jeg ville gjort det:) Anonymkode: 153b2...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Del Skrevet 1. april 2021 Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: a3c1a...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne2793 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: a3c1a...772 Takk for all hjelpen❤️ Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne2793 Skrevet 2. april 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: a3c1a...772 Hei, jeg hadde utrolig vondt i magen igår og trodde jeg fikk mensen.. mot kvelden var det mye mindre og i dag når jeg stod opp er det heller ikke mye.. er dette fortsatt blødningsdag 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå