Gå til innhold

Han har lyst på valp, jeg har lyst på barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to barn på 4 og 8 år, vi har det veldig fint som vi har det, eldste barnet og far i huset vil ha hund, jeg og minste barnet vil ha en lillebror/lillesøster 🤩 Er ikke det typisk mannfolk egentlig? De syns alltid det holder med to barn, åsså har de som regel lyst på hund. Åååååå jeg blir så lei den evige diskusjonen. Noen som kjenner seg som har hatt den samme diskusjonen?? Hva ble det til, valp eller baby?? 🤩😁

Anonymkode: 86d10...247

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset ønsker jeg hund, og han baby. 

Har ikke kommet frem til noe enda, da vi har det ganske fint slik som ting er 😄

Anonymkode: e4763...102

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med kjønn å gjøre? Her var det jeg som stoppet på to barn, jeg hadde født dem og syntes det holdt å gå gjennom det der to ganger.

Hund har jeg mer lyst på enn mannen også, men det går ikke pga allergi hos et av barna.

Anonymkode: 795f9...9d3

• Liker 6
Skrevet

Ingen av delene - dersom dere ikke ønsker valp/baby begge to 🙈

• Liker 9
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Foreslår ingenting. Dersom det skal diskuteres og forhandles om barn eller hund så er den åpenbare løsningen ingen av delene. Barn skal være et produkt av kjærlighet, ikke forhandlinger. 

Typisk mannfolk? Kan være like nedlatende å skrive "typisk kvinnfolk" på et innlegg som dette.

AnonymBruker
Skrevet

Både hund og barn er noe dere må være enige om, så dere burde ikke skaffe noen av delene

Anonymkode: 3f31b...a34

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikle hva fireåringen har i diskusjonen om et tredje barn å gjøre med mindre du og mannen er enig og dere vil involvere barna før dere blir gravid. 

Høres fornuftig ut at dere dropper begge deler så lenge de voksne ikke er enig 

Anonymkode: 15adf...992

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. 

Anonymkode: d5f5c...36d

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som sier dropp begge deler. Både en hund og et barn fortjener at begge parter ønsker seg den.

Og hvorfor skal barna involveres i barneønske? Bare dårlig gjort ovenfor den som ikke ønsker flere barn, at en av barna skal mase om lillesøster/bror. 

Anonymkode: 0ba49...084

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en katt? De er jo mye triveligere enn hunder og unger.

Anonymkode: 908c0...76f

• Liker 8
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hva mener du med at du og det minste barnet ønsker baby? Er ungen med å bestemmer om dere skal ha flere barn?

Skrevet

Kjør på med begge deler! 😜

AnonymBruker
Skrevet

Valp >>>>>>>>unger

Anonymkode: 14c78...2d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har to barn på 4 og 8 år, vi har det veldig fint som vi har det, eldste barnet og far i huset vil ha hund, jeg og minste barnet vil ha en lillebror/lillesøster 🤩 Er ikke det typisk mannfolk egentlig? De syns alltid det holder med to barn, åsså har de som regel lyst på hund. Åååååå jeg blir så lei den evige diskusjonen. Noen som kjenner seg som har hatt den samme diskusjonen?? Hva ble det til, valp eller baby?? 🤩😁

Skal fireåringen bestemme om dere skal ha barn eller ikke? Er dere sånne som løfter barna opp til bankterminalen og lar dem taste koden når noe skal betales og lar dem bestemme middag hver dag også?

Anonymkode: 6db99...cfb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jeg som vil ha hund, og han som vil ha flere barn. Blir ingen av delene.

Anonymkode: 88835...4fa

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det i så fall du som forventes å ta deg av det praktiske med hund og baby, eller er han av den sorten som bidrar ?

Anonymkode: b2022...45b

AnonymBruker
Skrevet

Baby først, så valp når barnet blir større. 

Anonymkode: 4a65d...389

AnonymBruker
Skrevet

Ikke valp før yngste barnet er minimum 6 år. 

Anonymkode: ad0dd...b59

Skrevet

Her ble det valp og så en baby 😅

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke vil ha flere barn så er det sånn. Så får du ta valget om du stemmer ja eller nei til hund. Dette er ikke et valg mellom baby og hund, det er kone vil ha mer barn men det vil ikke mannen. Saken død. Så bestemmer man seg ang hund. 

Anonymkode: 59f62...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...