AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Jeg og en kamerat av meg kommer begge fra gode hvem men har ødelagt livene våre på hver sin måte. Han har sittet i fengsel i mange år for noe veldig alvorlig, men ble løslatt nå nettopp, men sliter med å få seg jobb osv. Jeg for min del har ikke sittet i fengsel og har plettfri vandel, har tatt utdanning og fått en jobb jeg liker og tjener godt i, men er evig singel. Men... jeg hadde muligheten til å bli kjent med en snill jente som viste interesse for meg på vgds, men dårlig selvtillit gjorde at jeg ikke var pågående nok. Jeg prøver alt jeg kan å få nye muligheter på dette her, men de kommer aldri. Jeg har jobbet så innmari mye med meg selv for å bli attraktiv for det motsatte kjønn. Jeg har spurt søstre, venners kjærester, etablerte venninner og mine kusine om det er noe i min adferd overfor damer som ikke er som det skal være, men de sier bare jeg ikke har truffet den rette og at jeg ikke må gi opp. Jeg ergrer meg så utrolig over mitt dårlige valg på vgds og skjønner ikke hvorfor man som 18 umoden guttunge kan treffe slike valg som ødelegger hele livet før det begynner engang..... Kameraten min og jeg er ikke veldig tette, men jeg vet at han har søkt over 100 stillinger og ikke kommet til samtale engang. Han har gjort opp for seg, og akkurat som meg betalt med mange år av livet sitt. Hvorfor finnes det ingen vei tilbake for to angrende unge menn? Anonymkode: 301b8...c06
Nappetass1 Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Vgds? Eller vgs?😉 Tja du må vel bare fortsette å jobbe med deg selv. Er det noe du kan gjøre utseendemessig? Om det er personligheten det står på blir det atskillig verre. Hva med å utvikle deg intellektuelt ? Begynn å spille et instrument, les faglitteratur, reis et sted og lær om kulturen (Ikke nå selvsagt). Det er ikke sunt å leve i fortiden og dvele ved alt som ikke ble slik det skulle, gjør heller livet verdt å leve NÅ. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Søk jobb på fiskefartøy. Det er mange fiskeriselskap som ansetter menn som har vært på kant med loven. De gir faen så lenge du klarer å jobbe. Dette er tunge jobber da. De fleste rederi trenger også lossegutter og folk som kan reise på sjøen på kort varsel. Lett å få seg slik jobb i Nord-Norge, eventuelt om du er bosatt på kysten av møre og romsdal, vestland fylke osv. Anonymkode: 0888f...c41
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Du kan ikke la en enkelt episode ødelegge for resten av livet ditt, ikke sikkert det hadde blitt noe da du var 18 heller, du har kanskje et romantisert bilde av dette. Er håp for alle, både deg på kjærlighetsfronten og vennen din på jobbfronten. Ikke gi opp og ikke vær desperat. Du kan da ikke la det som skjedde som 18 åring definere resten av livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Realistisk så hadde det blitt slutt med den jenta fra videregående i løpet av et års tid uansett. På tide å komme seg videre fra den episoden nå. Anonymkode: e064d...a05 1
Poldark Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Hva har vennen din sin problemstilling med din å gjøre? Har det noe som helst å si hvem som har "ødelagt" sitt liv mest? Sannsynligvis hadde det ikke blitt noe langvarig ut av dette med jenta fra vgs uansett, så det burde du bare legge fra deg. Et eller annet gjør at du ikke får kjæreste, vanskelig å si hva, men kanskje lurt å fortsette å grave litt der. Kjente kan kanskje si noe om hvordan du er/fremstår, mens hjelp med utseende, klesstil, tinderprofil etc kan kanskje være greiere å få tips om fra fremmede (mer ærlige). 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 On 4/1/2021 at 4:54 PM, AnonymBruker said: Søk jobb på fiskefartøy. Det er mange fiskeriselskap som ansetter menn som har vært på kant med loven. De gir faen så lenge du klarer å jobbe. Dette er tunge jobber da. De fleste rederi trenger også lossegutter og folk som kan reise på sjøen på kort varsel. Lett å få seg slik jobb i Nord-Norge, eventuelt om du er bosatt på kysten av møre og romsdal, vestland fylke osv. Anonymkode: 0888f...c41 Ts har ikke vært på kant med loven. Det var kompisen hans. Anonymkode: ac0a0...570
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Dette har du laget tråd om før ja. Ikke tenk med på denne éne jenten fra vgs!!! Herregud det er lenge siden - ikke sikkert det hadde blitt noe mellom dere uansett. Og enda mindre sjanse for at det hadde vart. Er du aktiv på sjekkearena og er du ute å møter folk (før covid)? Det lønner seg å være proaktiv. Anonymkode: c08db...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå