AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hei dere! Den siste tiden har jeg forsøkt vippeløft, og det syntes jeg ga veldig gode resultater. Videre tenker jeg at hvis jeg hadde hatt ubegrenset med penger så kunne jeg jo blitt riktig så flott, haha 😅 Tenker på alle behandlinger man kan ta, og som kjendiser tar... Men, hvilke behandlinger gir mest? Jeg synes bryn og vipper gjør en forskjell, har forsøkt både threating av bryn, samt voks. Og nå vippeløft. Har også tatt shellack, og det er jo også fint Hva prioriterer dere? Hudpleie? Permanent sminke? Anonymkode: f6233...81b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frisør Anonymkode: a7b2d...28c Ja! Selvfølgelig - glemte den! Anonymkode: f6233...81b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Gjør faktisk ikke noe, har ikke råd. Kjøper bare inn riktig hudpleie som jeg kan bruke hjemme. I følge andre så ser jeg veldig pen ut og yngre enn det alderen tilsier. Så man trenger ikke fikse på utseendet for å se bra ut. Riktig kosthold er også viktig. Anonymkode: 56434...d14 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør faktisk ikke noe, har ikke råd. Kjøper bare inn riktig hudpleie som jeg kan bruke hjemme. I følge andre så ser jeg veldig pen ut og yngre enn det alderen tilsier. Så man trenger ikke fikse på utseendet for å se bra ut. Riktig kosthold er også viktig. Anonymkode: 56434...d14 Nei, ikke sant! Sånn er det med min mor og søster også, de ser unge ut og gjør ingenting Så det er helt rikitg. Tenker at solkrem er veldig viktig, jeg bruker 50 i ansiktet hver dag - jeg er jo singel og godt over 30 år, så her får man holde seg ung, haha. Neida - er jo lurt og godt for huden Anonymkode: f6233...81b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Jeg prioriterer å bruke penger på bryn (brynlaminering). Har jeg råd tar jeg gjerne vippeløft også. Hudpleie hjemme Anonymkode: b82c0...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Microblading er det viktigste for meg, føler meg veldig fresh når jeg ikke trenger å fikse brynene mine. Vipper setter jeg og ei venninne på hverandre, kjøpt proff lim. Syntes det er altfor dyrt å gjøre dette hos behandler hver 4 uke som man må for å holde det fint. Akkurat tatt PMU på leppene med helt matt farge som ser ut som en diskret leppestift. Med vipper, lepper og bryn kan jeg bare våkne, rense ansiktet og såvidt ta på litt pudder og lipgloss så er jeg klar for dagen. Negler fikser jeg selv hjemme med shellac. Anonymkode: 9430d...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Microblading er det viktigste for meg, føler meg veldig fresh når jeg ikke trenger å fikse brynene mine. Vipper setter jeg og ei venninne på hverandre, kjøpt proff lim. Syntes det er altfor dyrt å gjøre dette hos behandler hver 4 uke som man må for å holde det fint. Akkurat tatt PMU på leppene med helt matt farge som ser ut som en diskret leppestift. Med vipper, lepper og bryn kan jeg bare våkne, rense ansiktet og såvidt ta på litt pudder og lipgloss så er jeg klar for dagen. Negler fikser jeg selv hjemme med shellac. Anonymkode: 9430d...ad1 Hudpleie er selvfølgelig også viktig. Bruker F50 hele året, renser huden morgen og kveld og bruker serum og gode kremer som gir mye fuktighet. Anonymkode: 9430d...ad1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Vippeextensions (vippene mine ble dessverre ødelagte og skjeve etter fødsel 😬), frisør og innimellom ordner jeg bryn hos profesjonell også☺️ Ellers farger jeg de bare selv! Nærmere sommeren kommer jeg nok til å prøve gellack på neglene Anonymkode: f0605...ed8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vippeextensions (vippene mine ble dessverre ødelagte og skjeve etter fødsel 😬), frisør og innimellom ordner jeg bryn hos profesjonell også☺️ Ellers farger jeg de bare selv! Nærmere sommeren kommer jeg nok til å prøve gellack på neglene Anonymkode: f0605...ed8 Også renser jeg huden morgen og kveld samt bruker fuktighetsnattmaske 2 ganger i uken ☺️ Anonymkode: f0605...ed8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Regelmessig hudpleie er jo kjempesmart for å beholde huden fin, og stell/ farge av bryn gjør mye for ansiktet og utseende. Så det prioriterer jeg, samt hudpleieprodukter og frisør Anonymkode: 81075...119
3lis3 Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Brasilianske voksing. Helt klart. Gir silkemyk fitte og rompe. Greit å være rimbar i påska. 👅🍑
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 3lis3 skrev (1 minutt siden): Brasilianske voksing. Helt klart. Gir silkemyk fitte og rompe. Greit å være rimbar i påska. 👅🍑 😅 Godt tips - takk og takk! 😁 Anonymkode: f6233...81b
3lis3 Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 Godt tips - takk og takk! 😁 Anonymkode: f6233...81b Ja, det er en fin ting som gleder andre. Selv har jeg aldri brukt falske vipper eller fucka opp øyenbrynene slik mange gjør nå for tida. Jeg har heller aldri gjort huden min avhengig av diverse dyre hudprodukter man virkelig ikke trenger. Bruker vann og klut i ansiktet. Enkelt og greit.
Blue Berry Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 Går til frisør hver 3 mnd (striper etterveksten og klipper tuppene). Farger bryn og vipper hjemme. Renser huden morgen og kveld. Skal begynne med solkrem igjen, nettopp kjøpt inn ny
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Hudpleie legger jeg mye i. Går fast til behandling, og følger opp med skikkelig pleie og rens hjemme. Hvite tenner gjør mye for utseendet, bleker en gang i året. Har fjernet hår ved laser, og epilerer resten ukentlig. Er fornøyd nok med bryn og vipper, og er redd for at behandling på sikt vil gjøre mine tykke bryn/vipper tynnere. Er også foreløpig fornøyd med leppa, men tar nok ingenting for å fylle opp litt om den blir smalere ved alderen, da smale lepper virkelig for en til å se eldre ut. Anonymkode: 08326...967
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Alt dette her er bortkastede penger. Anonymkode: a56b1...142 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt dette her er bortkastede penger. Anonymkode: a56b1...142 Bruker selvfølgelig ikke penger jeg ikke har, eller heller ville brukt på noe annet, gidder ikke gå i graven med stappfull bankkonto 😅 Anonymkode: 08326...967 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 PMU. Har veldig naturlig PMU på bryn og lepper. Er ikke så opptatt av vipper. Men har mørke bryn som er sterke innerst og veldig svake ytterst, så så streng ut uten sminke der. Nå er de finere enn jeg klarte å sminke selv. Og jeg har veldig bleke lepper, så svak tone på de gjør at de ikke går i ett med huden. Elsker det. Anonymkode: 1491e...575
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alt dette her er bortkastede penger. Anonymkode: a56b1...142 Ikke for meg. Tid er også penger. Kan sove lengre når jeg må på jobb, står opp i femtiden hver morgen om jeg skal jobbe. Deilig å være "ferdig pen" når man våkner Går til manikyr, tar vippeløft og brynslaminering med farge. Det betyr at jeg slipper 10 min med make up hver morgen og har flotte hender til enhver tid. De tre timene jeg bruker hver fjerde-femte uke på dette, er total avslapning for meg. Da skrur jeg av mobilen og ligger på en benk, fullstendig avslappet. Koster meg 2000 kr pr gang, vel anvendte penger. Har råd til det også. Har vaskehjelp og vinduspusser hver måned hjemme, mange som mener det også er bortkastede penger, men for meg er det en investering i et deilig liv, for meg er det luksus på høyt plan Gjør hverdagen og livet veldig behagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå