Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen tips her.

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart et år. I begynnelsen og de første månedene var det mye sex og han kom til meg hver dag, og den tiden bodde jeg hjemme hos foreldrene mine. Men da måtte vi være musestille så foreldrene mine ikke hørte oss. Han sa også i begynnelsen av forholdet at han vil og skal se meg hver dag, om det så bare er 5-10 minutter bare så han fikk se meg.

Jeg har nå bodd for meg selv en god stund og vi har sex 1 gang i uken ca. Jeg prøver å hinte til han over tlf at jeg vil ha det men det virker ikke som han forstår det.. Jeg trodde at når jeg flyttet hjemmefra så kom vi til å være mye sammen og ha masse sex, men sånn ble det alså ikke, vi snakker mest over tlf.. Han sier han har lekser og skole han må gjøre pluss en hund å ta seg av, det er forståelig men jeg sitter jo på tlf og prøver å gjøre han kåt, han sier det tirrer han men så er det ikke noe mer.

Jeg får heller ikke sett han så ofte som da jeg bodde hjemme, jeg ser han når vi skal trene sammen også sover han over hos meg en gang i uken, og det er da det blir sex. Han blir kåt på meg når han først er her, men det er så frustrerende når jeg ligger hjemme i sofaen, er på tlf med han og er smell kåt og han ikke kan sette seg i bilen å komme bort hit noen ganger.. Hvis vi sitter i bilen kan jeg begynne å ta på han, lage lyder etc men når jeg skal ut av bilen så er det hade kyss og ikke noe mer.

En venninne av meg sa engang at "jeg skal love deg at når du flytter ut blir det masse sex" jada jeg ser jo det🤪

Jeg går ikke rundt og er kåt 24/7 men de gangene jeg blir det er det veldig frustrerende at kjæresten ikke er her. 

Jeg kommer aldri til å være utro eller noe, det er uaktuelt og jeg elsker kjæresten min og det er kun han Jeg vil ha og ha sex med, men jeg skulle ønske han kunne gjøre litt mer for å faktisk være her litt oftere, ikke bare pga sexen, jeg vil jo være med han også og bare være nær han og vise kjærlighet. Jeg føler bare at han har blitt så oppslukt på skolen og lekser at han på en måte "glemmer meg litt" og glemmer av de tingene han lovet meg tidlig i forholdet. 

Og dette med hunden hans, så syns jeg det er litt merkelig at han kunne komme til meg hver dag før når jeg bodde hjemme og være hos meg i maange timer, sove over hos meg osv mens nå er det "jeg har også en hund å ta meg av". Han har selvfølgelig noen som passer hunden når han ikke er hjemme men han kan også ta med seg hunden hit hvis han vil. 

Hva tenker dere? Har han rett og slett blitt så komfortabel i forholdet at han nesten "tar det for gitt" i forhold til før?

Anonymkode: 3a8dd...dc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så han bor fortsatt hjemme, siden han har noen som tar seg av hunden når han ikke er der? 

Hva slags skole går han på? Hva gjør du av skole/jobb? 

Anonymkode: 10ec5...b68

AnonymBruker
Skrevet

Etter at den første spenningen ga seg, så fant han ut at behovet var bare en pulevenn, 1 gang i uka. De kjærestegreiene tror jeg ikke han bryr seg så mye om. 

En skjevhet i lyst og interesse, tar drepen på de fleste forhold, så det er bra desto tidligere det viser seg. 

Dump! 

Anonymkode: 7c25d...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...