AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hei. Nå som alt er stengt, handler dere utstyr til baby på nett, eller venter dere til åpningen? Jeg føler tiden flyr mens jeg venter åpningen, og om to uker er jeg høygravid allerede. Klarer ikke gå og bære så mye nå. Lurer på om jeg skal bare handle på nett nå. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 0f8ed...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Har handlet masse på nett, og fungerer fint om de har en enkel returordning som ikke koster deg penger om du ikke er sikker på dine kjøp. F.eks Zalando og Jollyroom (sistnevnte har jeg dog ikke returnert noe hos, så vet ikke hvordan de er på kundeservice på retur). Jeg var f.eks. glad jeg hadde litt amme-bher og slikt på plass før fødsel, samt seng og babynest ++ Hva er det du lurer på å kjøpe? Kanskje du kan få litt tips til butikk:) Anonymkode: bbb47...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Jeg har handlet alt jeg mangler på nett. Lekegrind, babynest, Babygym, ammepumpe, etc. Funker helt fint😊 Har seng, klær og vogn fra sist så trengte ikke det. Tror vogn er det eneste jeg ikke ville kjøpt på nett, eller jeg ville hvertfall prøvd den i en butikk først. Samme med bilstol, ville kjøpt fra butikken. Hvis det skulle være noe så er det greit å kunne gå direkte til butikken å ta det opp der når det gjelder disse tingene. Anonymkode: 7945d...db9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Cubus leverer rett hjem, hvis du ikke er så gira på å dra ut. Når det gjelder store ting, har Jollyroom alt. Anonymkode: 972d5...b97
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Handler alt på finn.no. Anonymkode: fff79...161 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Jeg skrev første svar. Ja, finn.no er gull på mange ting. Kjøpte vogn for 2000kr der som vi har vært veldig fornøyd med👌 Synes dog ammebher (pga slitasje) og babynest (vanskelig å vaske) er greit nytt, om man ikke lager sistnevnte selv da. Eks finn.no ting for min del: vogn, newborn seat, tripp trapp, babygym (om den lar seg vaske), ammepute, mammaklær, bæresele/bæresjal/bærejakke, vippestol (babybjørn) base til bilstol, klær til ungen, seng (zebra/kili seng og chicco next2me). Er litt neat freak, så er avhengig av å kunne vaske tingene, helst minst 60°. Anonymkode: bbb47...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Jeg har handlet masse på nett. Handlet litt fysisk i butikk da det var åpent, men fordi jeg også var nesten høygravid da, orket jeg ikke kikke så mye, samtidig så var ikke utvalget så bra i butikk som på nett. Mye lettere å sitte hjemme. Da handlet jeg klær og diverse utstyr😊 hm leverer rett hjem, og jollyroom til butikken, så den kan mannen hente. Har født nå da, så jeg tør ikke helt å ta med baby til unødvendige turer på butikken pga smitte. Anonymkode: 3bd03...6bf
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Jeg syntes også dette er litt stress, jeg liker ikke nettshopping, for jeg vil gjerne se hva jeg handler, og syntes det er veldig styr og måtte drive å sende frem og tilbake i retur. Har et barn fra før, så vi har heldigvis en del ting, men det er også mye vi trenger og skulle gjerne gått i en fysisk butikk og sett på litt forskjellig før jeg bestemmer meg. Jeg har fremdeles ca 2 mnd igjen, men har skikkelig vond bekkenløsning og alt her jeg bor er stengt. Tror jeg kommer til å prøve å få handlet en del på finn ihvertfall! Anonymkode: a327e...b26 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Nå som alt er stengt, handler dere utstyr til baby på nett, eller venter dere til åpningen? Jeg føler tiden flyr mens jeg venter åpningen, og om to uker er jeg høygravid allerede. Klarer ikke gå og bære så mye nå. Lurer på om jeg skal bare handle på nett nå. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 0f8ed...fc7 Jeg har kjøpt så og si alt på nettet, barnevogn, bilstol, seng stellematte, stelleveske, klær osv. Mye bedre å sitte hjemme i fred og ro og kjøpe ting til baby, da føler jeg at jeg får undersøkt nøe etter billigste priser, og tester på diverse sider osv. Anonymkode: 90719...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Var jeg høygravid nå ville jeg uansett valgt å nettshoppe. Hvorfor ta covid-risikoen med å handle i butikk, spesielt når fødsel nærmer seg? Anonymkode: 4af37...4c4 1
Oktava Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Jeg er førstegangs, og handlet faktisk alt fra klær, møbler og vogn på nett. Jeg valgte å få alt i hus før jeg var høygravid slik at jeg nå bare kan nyte de siste ukene. Leste meg opp på forskjellige forum på hva folk anbefalte og ellers tok jeg litt sjansen på at jeg ville like produktene😅 Mye fikk jeg levert på døren (til ekstra kostnad som jeg følte var verdt det) mens andre måtte jeg selv hente ut på posten. Har du mulighet til å få det levert, så velg den metoden er midt tips😄
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Nå som alt er stengt, handler dere utstyr til baby på nett, eller venter dere til åpningen? Jeg føler tiden flyr mens jeg venter åpningen, og om to uker er jeg høygravid allerede. Klarer ikke gå og bære så mye nå. Lurer på om jeg skal bare handle på nett nå. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 0f8ed...fc7 Alt på nett omtrent Anonymkode: 16774...4df
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Oktava skrev (1 minutt siden): Jeg er førstegangs, og handlet faktisk alt fra klær, møbler og vogn på nett. Jeg valgte å få alt i hus før jeg var høygravid slik at jeg nå bare kan nyte de siste ukene. Leste meg opp på forskjellige forum på hva folk anbefalte og ellers tok jeg litt sjansen på at jeg ville like produktene😅 Mye fikk jeg levert på døren (til ekstra kostnad som jeg følte var verdt det) mens andre måtte jeg selv hente ut på posten. Har du mulighet til å få det levert, så velg den metoden er midt tips😄 Haha kjenner meg igjen? Startet ved 12 uker ish, å har nå 4 småting igjen (7mnd på vei). si 90% på nett 😂 Anonymkode: 16774...4df 1
Oktava Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Haha kjenner meg igjen? Startet ved 12 uker ish, å har nå 4 småting igjen (7mnd på vei). si 90% på nett 😂 Anonymkode: 16774...4df Blitt ekspert på netthandel føler jeg, noe som kan være litt farlig med tanke på tiden fremover hvor det sikkert blir en del våkennetter pga amming. Har hørt rykter om at det da er fort gjort å klikke hjem diverse da😂 3 uker til termin her og jeg er super fornøyd med alt jeg har rukket å handle inn👏
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg syntes også dette er litt stress, jeg liker ikke nettshopping, for jeg vil gjerne se hva jeg handler, og syntes det er veldig styr og måtte drive å sende frem og tilbake i retur. Har et barn fra før, så vi har heldigvis en del ting, men det er også mye vi trenger og skulle gjerne gått i en fysisk butikk og sett på litt forskjellig før jeg bestemmer meg. Jeg har fremdeles ca 2 mnd igjen, men har skikkelig vond bekkenløsning og alt her jeg bor er stengt. Tror jeg kommer til å prøve å få handlet en del på finn ihvertfall! Anonymkode: a327e...b26 Fornuftig. Jeg arvet klær til mine, finn fantes ikke da. Klærne var klær fra mine søskenbarn som jeg fikk etter dem og som så havnet på loftet og kom frem når jeg fikk barn. Min jente var nr 5 som fikk klærne. Veldig moro å bruke de igjen pluss at det sparte meg for enormt mye penger på klær babyer vokser ut av etter 2gg bruk. Det er også bra å støtte opp om sine lokale butikker nå. Jeg heier på deg 👍 Anonymkode: 5796b...d01 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Fornuftig. Jeg arvet klær til mine, finn fantes ikke da. Klærne var klær fra mine søskenbarn som jeg fikk etter dem og som så havnet på loftet og kom frem når jeg fikk barn. Min jente var nr 5 som fikk klærne. Veldig moro å bruke de igjen pluss at det sparte meg for enormt mye penger på klær babyer vokser ut av etter 2gg bruk. Det er også bra å støtte opp om sine lokale butikker nå. Jeg heier på deg 👍 Anonymkode: 5796b...d01 Det er et viktig poeng dette med å støtte lokale bedrifter. Det finnes jo også mindre nettbutikker eller klikk og hent eventuelt, liker ikke å kjøpe av de store kjedene. Men jeg foretrekker fysisk butikk for å kjenne på kvaliteten på ting. Syntes ofte bilder og beskrivelser i nettbutikker er dårlige. Krysser fingre for åpning om et par uker Finn er supert, får tak i mye greier der hvis man er heldig. Jeg kjøpte mest brukt med første også, men vi har flyttet og gitt bort/solgt en del ting i mellomtiden, så er litt igjen å skaffe. Klær har vi ihvertfall mye å arve både fra første barn og søskenbarn, men trenger litt også noe mer pga barn født til ulik sesong Anonymkode: a327e...b26
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 Oktava skrev (9 timer siden): Blitt ekspert på netthandel føler jeg, noe som kan være litt farlig med tanke på tiden fremover hvor det sikkert blir en del våkennetter pga amming. Har hørt rykter om at det da er fort gjort å klikke hjem diverse da😂 3 uker til termin her og jeg er super fornøyd med alt jeg har rukket å handle inn👏 Jeg har alltid hatt sort belte i netthandel, men ja må roe meg for kan ikke fortsette slik 😂 er ikke akk. Som jeg er millionær heller Anonymkode: 16774...4df 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 Jeg har vært gravid og fått barn siden 2007.. og har alltid handla på nett 😅 hvorfor bryte en god rutine nå liksom Anonymkode: 3fbd0...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå