AnDreah Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Hvordan style håret når man bruker høreapparat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Del Skrevet 31. mars 2021 Hva med langt hår eller bob som "skjuler" høreapparatet. Evt. snauklipp om du ønsker å fremheve aparatet Anonymkode: a4c1f...4e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 Du kan jo også gå for piggsveis for å balansere vekten høreapparatet tillegger øret Anonymkode: a4c1f...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du kan jo også gå for piggsveis for å balansere vekten høreapparatet tillegger øret Anonymkode: a4c1f...4e6 Okei, da. Anonymkode: 6fac0...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 Den du vil? Ser ikke poenget med å skjule det. Anonymkode: ea88f...7c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Del Skrevet 1. april 2021 Dagens moderne høreapparat er så små at de praktisk talt er usynlige. Selve appratet er så lite at det skjules av øret, mens ledningen er blank/gjennomsiktig, og er tilnærmet usynlig hvis du ikke bevisst ser etter den. Anonymkode: a3fcd...344 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 1. april 2021 #7 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg legger ikke merke til om mennesker har høreapparat eller ikke uansett hårfasong. Men jeg synes en ikke trenger å skjule det🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Del Skrevet 1. april 2021 Det vises jo omtrent ikke lenger, så det trenger du ikke tenke på. Hadde de vært synlige hadde det heller ikke vært noe å tenke på. Man skjuler ikke at man trenger briller heller. Jeg skjønner at du tenker på det, gjorde det selv i starten- men det er jo egentlig bortkastet energi. Livet ditt kommer til å bli så mye bedre når du hører mer Anonymkode: adc4a...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnDreah Skrevet 1. april 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det vises jo omtrent ikke lenger, så det trenger du ikke tenke på. Hadde de vært synlige hadde det heller ikke vært noe å tenke på. Man skjuler ikke at man trenger briller heller. Jeg skjønner at du tenker på det, gjorde det selv i starten- men det er jo egentlig bortkastet energi. Livet ditt kommer til å bli så mye bedre når du hører mer Anonymkode: adc4a...e76 Tusen takk for svar🙂 Jeg blir vel vant til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnDreah Skrevet 1. april 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det vises jo omtrent ikke lenger, så det trenger du ikke tenke på. Hadde de vært synlige hadde det heller ikke vært noe å tenke på. Man skjuler ikke at man trenger briller heller. Jeg skjønner at du tenker på det, gjorde det selv i starten- men det er jo egentlig bortkastet energi. Livet ditt kommer til å bli så mye bedre når du hører mer Anonymkode: adc4a...e76 Tusen takk for svar🙂 du har helt rett i at det er bortkastet energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnDreah Skrevet 1. april 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dagens moderne høreapparat er så små at de praktisk talt er usynlige. Selve appratet er så lite at det skjules av øret, mens ledningen er blank/gjennomsiktig, og er tilnærmet usynlig hvis du ikke bevisst ser etter den. Anonymkode: a3fcd...344 Tusen takk for svar ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Del Skrevet 1. april 2021 Er ikke noe vits å prøve å skjule tenkjer nå jeg. Det er som det er og ikke noe å skamme seg over. Ha den frisyren du selv liker. Anonymkode: aaba0...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Del Skrevet 1. april 2021 Du kan jo skaffe et par øredobber som drar fokuset bort fra resten? Anonymkode: a4c1f...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnDreah Skrevet 1. april 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er ikke noe vits å prøve å skjule tenkjer nå jeg. Det er som det er og ikke noe å skamme seg over. Ha den frisyren du selv liker. Anonymkode: aaba0...a3e Tusen takk for råd ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke tenk på å skjule dem, det er mange som bruker dem og det er andre ting du heller kan bruke energien på ❤️ Anonymkode: afd5b...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Del Skrevet 2. april 2021 En venn av meg sier at håret helst bør bort fra øret med høreapparat, for det demper lyden og kan rasle. Om noen ser at hun bruker høreapparat er det bare en fordel, for da snakker de ofte litt tydeligere. Anonymkode: 4847c...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå