AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Er ikke det merkelig? Kjente det på ene siden under eggløsning, men nå er begge ømme og murrer som bare det. Kan det være cyster eller kan det skje om man er tidlig gravid? Skjønner at ingen kan si noe for sikkert, men hører gjerne deres erfaringer🙏🏻 Anonymkode: c3375...e15
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Jeg har hatt samme murring, og smerter i hver eneste prøveperiode i 6 mndr nå. Sist måned var murringene annerledes fra mensenmurringer, og jeg tenkte det var festeblødning. Men det var bare slik kroppen reagerte før menstruasjon men, alle er forskjellige. Det kan være graviditetstegn for din del😊 Anonymkode: 39e7e...00c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Det er som AB nevner over individuelt fra kvinne til kvinne. Feks hos meg, som til vanlig ikke opplevde murringer i forkant av menstruasjon, var gravid når jeg opplevde murringer ☺️ Disse kjentes som EL-smerter. Det var et av mine tegn på graviditet. Anonymkode: d9a77...ecc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Jeg opplever murringer og stikkinger og "tyngdefølelse" nederst i magen så tidlig som 3 dpo når jeg er gravid. Anonymkode: 3d2ae...d67
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Jeg har opplevd både murring og stikking men ingen graviditet så det er nok veldig forskjellig. Anonymkode: 2bdbc...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå