AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Har noen anbefalinger til en bra IPL laser for hjemmebruk?😊 Er veldig lyshudet med veldig mørk hårvekst. Leser at laser har spesielt god effekt da. Ettersom jeg har blitt eldre har jeg fått mye og tett mørk hårvekst på på lår og bikiniområdet også, og er så drittlei. Ser Braun Silk-ekspert Pro 5 har fått mye bra feedback, men den er dyr.. Anonymkode: 11cfe...1f7
Gjest Fnuggolina Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har noen anbefalinger til en bra IPL laser for hjemmebruk?😊 Er veldig lyshudet med veldig mørk hårvekst. Leser at laser har spesielt god effekt da. Ettersom jeg har blitt eldre har jeg fått mye og tett mørk hårvekst på på lår og bikiniområdet også, og er så drittlei. Ser Braun Silk-ekspert Pro 5 har fått mye bra feedback, men den er dyr.. Anonymkode: 11cfe...1f7 Jeg har den, og er foreløpig fornøyd med kjøpet. Har ikke fullført de 12 ukene, men både jeg og mannen min ser effekt der vi har prøvd den. Synes den funker bedre på lår/bikini foreløpig enn selve venusområdet for eksempel. Foreløpig effekt (etter 4 uker) er saktere utvekst, samt at det noen steder er mindre. Flere av stedene har jeg bare brukt svakeste, og likevel fått effekt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Jeg har den, men den til 3000 ikke 5000(det er hvis man skal ha med presisjonshodet som man kan ta barten med eller noe sånt). Jeg bruker den under armene og på «høna». Tror jeg har brukt den i 10-12 uker nå og ser betydelig redusert hårvekst, men ALT er ikke borte. Nedentil så har den hatt best effekt på bikinilinja, men på de grovere hårene på midten har det ikke skjedd så mye(en del redusert selvsagt, men er fortsatt mye igjen). Har flere partier som er helt hårløse langs sidene nå da og den har redusert ingrodde hår og røde prikker som jeg sliter med. Ser ikke så «herja» ut som nybarbert lengre. Under armene har den også hatt bra effekt, men der også er det et område som er vanskelig å bli helt kvitt. Så alt i alt fornøyd, kommer til å fortsette med den i noen uker til(bruker en gang i uka som det står i bruksanvisningen) før jeg lar det gå noen uker i mellom. Er ikke såå lys i huden så er nok derfor den ikke har 100% effekt. Laseren går aldri til topp på lysindikatoren på hudtypen min. Anonymkode: 4a422...caa 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Philips lumea prestige her, brukes av begge kjønn her, betydelig mindre hårvekst 👍 Anonymkode: a5613...05e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå