Gå til innhold

Astrazeneca å bivirkninger en stund etter

deprim

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg lurer på om det er flere som har tatt astrazeneca vaksinen der ute, og fortsett opplever bivirkninger uker etter den ble tatt? Jeg tok den for en måned siden å føler meg fortsatt helt "fjern". Har hodepine å føler meg utmattet å blir veldig fort sliten. Går rundt å føler meg småsyk hele tiden. Legen sier at det er vanlig at unge mennesker opplever sterkere reaksjoner da immunforsvaret jobber mer enn det gjør hos personer over 60. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

deprim skrev (2 minutter siden):

Hei! 

Jeg lurer på om det er flere som har tatt astrazeneca vaksinen der ute, og fortsett opplever bivirkninger uker etter den ble tatt? Jeg tok den for en måned siden å føler meg fortsatt helt "fjern". Har hodepine å føler meg utmattet å blir veldig fort sliten. Går rundt å føler meg småsyk hele tiden. Legen sier at det er vanlig at unge mennesker opplever sterkere reaksjoner da immunforsvaret jobber mer enn det gjør hos personer over 60. 

Tok den for noen uker siden. Ble jævlig dårlig samme kveld/natt. Varte ca et døgn og ikke merket noe siden.

ja, unge får gjerne en større immunrespons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (3 minutter siden):

Tok den for noen uker siden. Ble jævlig dårlig samme kveld/natt. Varte ca et døgn og ikke merket noe siden.

ja, unge får gjerne en større immunrespons.

Ja samme her. Var dårlig i 3 dager. Kan ikke huske å ha vært så dårlig noen gang. Bra du ikke har kjent noe siden da. Er du under 40? 

ja hører de sier det. Legen jeg var hos sa mange hadde vært innom å hatt like symptomer. Er ikke særlig betryggende i grunn, spesielt ikke når man ser hvor dårlig enkelte tiltross for at det er uker siden de tok vaksinen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...