Gå til innhold

Freia påskeegg kommer uten plastskje i år det er vel og bra men hvordan spise det

Anbefalte innlegg

Skrevet

#luksusproblemer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe slikt har jeg! Ikke i så glade farger, men det har jeg, godt tips!

Anonymkode: f0422...162

Men jeg vet ikke om det er bra å spise med de. Jeg vet ikke om slike skjeer som er laget til å måle opp tørrvarer i inneholder ting som det ikke er bra å slikke på?

Anonymkode: c65ba...380

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (2 minutter siden):

#luksusproblemer

Eg er da ikke uenig i det hehe

• Liker 3
Skrevet

Hehe, artig tråd ! TS med humor og selvironi - det kan jeg like 😄 Selv har jeg aldri brukt skjeen som fulgte med, har tatt en bit ad gangen :) Ikke kjøpt eggene i år, gikk bananas før påske på 4 melkesjokoladeplater for 100 kr, og kjøpte i flere omganger 😳 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men jeg vet ikke om det er bra å spise med de. Jeg vet ikke om slike skjeer som er laget til å måle opp tørrvarer i inneholder ting som det ikke er bra å slikke på?

Anonymkode: c65ba...380

Hadde blitt en enda verre påske av å havne på legevakta med hoven tunge pga noe dritt i plasten ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnAngel skrev (5 minutter siden):

Hehe, artig tråd ! TS med humor og selvironi - det kan jeg like 😄 Selv har jeg aldri brukt skjeen som fulgte med, har tatt en bit ad gangen :) Ikke kjøpt eggene i år, gikk bananas før påske på 4 melkesjokoladeplater for 100 kr, og kjøpte i flere omganger 😳 

Haha takk for det! Tydeligvis du som gikk seirende ut av dette, du må ikke ha diverse typer bestikk med for å nyte godisen 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte en sånn i dag på vei hjem og ville spise et med en gang, fint at de går bort fra plast skje, men hva med en i papp eller noe? Egget er fortsatt former for å spises med liten skje, og i allefall ikke lett å sleike ut kremen 😋

Er du så ritard at du ikke bare kan finne en skje i skuffen...? Dummeste spørsmålet jeg har lest

Anonymkode: fad27...4df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du så ritard at du ikke bare kan finne en skje i skuffen...? Dummeste spørsmålet jeg har lest

Anonymkode: fad27...4df

Jeg har jo ikke den skuffen i bilen heller, var der problemet oppstod, men hvis dette er det dummeste spørsmålet du har lest så må du være ganske ny her 😁

• Liker 5
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Ha ha 😂 har aldri smakt.  Et av barna liker det, men jeg aner ikke hvordan det spises. Fra toppen og ned?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Stapp heila egget i kjeften.

Anonymkode: 3bef8...c79

Det gjør jeg av og til, godt som fy.

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har jo ikke den skuffen i bilen heller, var der problemet oppstod, men hvis dette er det dummeste spørsmålet du har lest så må du være ganske ny her 😁

Å ja - i bilen! Der har jeg ofte hatt samme problem om jeg har kjøpt salat som turmat.  Løsningen ble litt engangsbestikk i hanskerommet 😂

AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (Akkurat nå):

Ha ha 😂 har aldri smakt.  Et av barna liker det, men jeg aner ikke hvordan det spises. Fra toppen og ned?

Man skal åpne det i toppen hvor det er markert at det skal åpnes, forsiktig, så nyte hver SKJE med krem, men nå er nevnte SKJE tatt bort og det er ingen forklaring på hva man ellers skal Gjøre, forslagene her om å bare stappe det i munnen og gi på føles som et overgrep og så stor munn har jeg ikke, pluss at jeg vil nyte det og ikke slå rekord i å sluke det 😋 måtte delvis slikke og spise det i meg i bilen, det ble søl det. De kunne hivd på en serviett!

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, SisteGang said:

Smaker disse eggene det samme som før? Synes å ha hørt noe om at de har endret på oppskriften, og at de har mindre krem i? 

Jeg mener å huske at de var bedre før, men da var jeg yngre også, så jeg kan ikke si med noen sikkerhet om de faktisk var bedre før. Men en ting er sikker, Nidar sine kan vertfall ikke sammenlignes

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Morten1 skrev (1 minutt siden):

Jeg mener å huske at de var bedre før, men da var jeg yngre også, så jeg kan ikke si med noen sikkerhet om de faktisk var bedre før. Men en ting er sikker, Nidar sine kan vertfall ikke sammenlignes

Mulig det er de jeg har smakt, jeg likte dem ikke. Har ikke prøvd freia sine. 

Anonymkode: 61bac...8b7

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (2 minutter siden):

Å ja - i bilen! Der har jeg ofte hatt samme problem om jeg har kjøpt salat som turmat.  Løsningen ble litt engangsbestikk i hanskerommet 😂

Haha, den har jeg også gått på, synes det var ekkelt å spise med fingrene så prøvde med hele ansiktet,servietter hadde vi jo nok av! Engangsbestikk i hanskerommet er en fantastisk ide, det skal jeg kjøpe og legge inn! Så mange ganger man skulle hatt en kniv eller gaffel, og nå liten skje, ispinner var en god ide og 😁

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mulig det er de jeg har smakt, jeg likte dem ikke. Har ikke prøvd freia sine. 

Anonymkode: 61bac...8b7

Var det en hvit eggekartong du isåfall tok fra/kjøpte? Freia sine er lilla. Nidar sine har hvit kartong, smaker høgg. Jeg blir faktisk forbannet når folk sier de smaker likt, blir som å si at ett eple smaker det samme som vanilje is

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta en bit av gangen, kan være litt vanskelig å spise uten skje, men man tar forsiktige biter av gangen så går det.

Anonymkode: 4d227...c04

• Liker 1
Skrevet

Du åpner, og putter det i munnen. Flere biter er lurt

Anonymkode: d7316...041

Signerer denne. Hele egget i én bit funket ikke særlig bra... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem pokker gidder å lese det der i farten. 

Anonymkode: 6d833...3a6

Det er sant, hadde ikke orka det jeg heller :)

Anonymkode: dc6e8...5ab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...