Starlight Skrevet 7. april 2009 #21 Skrevet 7. april 2009 Min venninne og jeg diskuterte litt her en dag. Når min mann har ståpikk blir den helt hard - altså helt. Mens venninnen min sa at når mannen hennes hadde det var pikken fortsatt litt myk å klemme på. Hva er andres erfaring? Grunnen for forskjellene kan være følgende: Kvinnen er kjedlig i sengen. Samme type "kjedelig" sex. Ikke attraktiv kvinne og kjedelig sex. Alkohol. Mann som ikke har lyst. Presentasjonasangst. Må ha sex. Alder. Sex flere ganger samme kveld. Kombinasjon av det ovenfor. I tillegg kommer at vi menn jo aldri for lov å si nei når vi en sjelden gang ikke føler for sex. De få gangene jeg har sagt nei, blir jenta sur og mutt, nesten uten unntakk. Så jeg har valgt å ikke si nei mer, og det kan jo gå utover presentasjonen.
Gjest Jøsses Skrevet 8. april 2009 #22 Skrevet 8. april 2009 Dere KG damener er bestandig så kunnskapsrike og viser en enorm innsikt. Har lært en hel del om min egen penis bare av å lese noen få tråder her inne, så jeg er evig takknemlig for alle vise ord rundt og om PEN is. Selv har jeg alltid lurt på om ryktne rundt våt mus myten egentlig er sanne. Kan en mus virkelig variere mellom våt og tørr. Finnes det virkelig "våte" mus. Ja, hva i alle verden er det som gjør at dette påståtte fuktighets fenomenet kan variere så voldsomt fra dag til dag. En våt mus er den helt våt, og hvis den er det, må damer da bruke tenalady for at det ikke skal se ut som urin lekasje? Hvis den er helt tørr, kan man da bare å drikke mere vann eller cola light? Jeg har mulige faktorer som kan påvirke fuktighets nivåene i kvinnens kjede, om fenomenet kan påvises. Nivåene kan tildels være styrt av solvinder og den generelle luftfuktigheten i skandinavia, samt også i litt mindre grad mangel/overskudd på vann i kroppen. Tror også at det har en mye å si hvilket stjernetegn du er født , siden noen av tegnene har klart større tilhørighet oven for fuktighet. se. fisk vannmann osv.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 8. april 2009 #23 Skrevet 8. april 2009 Er ikke noe gøy når den ikke er helt hard, nei. Samboer har heldigvis ikke det problemet, han trener og sørger for at muskelgruppene som holder blodet inne i penis også er trent. I tillegg bruker han også penispumpe, noe som gjør han _ekstra_ hard med tydelige, markerte blodårer. Han har nå nesten alltid en flott ereksjon som både er deilig å ta på, kjenne inne i seg og ikke minst deilig å se på! Glad han er min...
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 8. april 2009 #24 Skrevet 8. april 2009 Da er jeg heldig. Min manns pikk blir veldig hard 90% av gangene i alle fall. Bør jeg ta det som et kompliment Janne
Gjest womenwomen Skrevet 8. april 2009 #25 Skrevet 8. april 2009 Dere KG damener er bestandig så kunnskapsrike og viser en enorm innsikt. Har lært en hel del om min egen penis bare av å lese noen få tråder her inne, så jeg er evig takknemlig for alle vise ord rundt og om PEN is. Selv har jeg alltid lurt på om ryktne rundt våt mus myten egentlig er sanne. Kan en mus virkelig variere mellom våt og tørr. Finnes det virkelig "våte" mus. Ja, hva i alle verden er det som gjør at dette påståtte fuktighets fenomenet kan variere så voldsomt fra dag til dag. En våt mus er den helt våt, og hvis den er det, må damer da bruke tenalady for at det ikke skal se ut som urin lekasje? Hvis den er helt tørr, kan man da bare å drikke mere vann eller cola light? Jeg har mulige faktorer som kan påvirke fuktighets nivåene i kvinnens kjede, om fenomenet kan påvises. Nivåene kan tildels være styrt av solvinder og den generelle luftfuktigheten i skandinavia, samt også i litt mindre grad mangel/overskudd på vann i kroppen. Tror også at det har en mye å si hvilket stjernetegn du er født , siden noen av tegnene har klart større tilhørighet oven for fuktighet. se. fisk vannmann osv. Selvfølgelig er det stor forskjell på våt og tørr mus ... Jeg vil nå påstå en skikkelig våt mus er mye kåtere enn en tørr mus ... Pluss en kåt og våt mus - svulmer litt opp klitoris , kjønnslepper , veggene innvendig svulmer opp og blir myke osv Noen blir veldig veldig våte - andre bare litt våte . Stor variasjon fra kvinne til kvinne , syklus osv .Dagsform osv . Men tviler på det har noe med om man har drukket lite eller mye ... he he - den hørtes merkelig ut ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå