Gå til innhold

Erigert penis

Anbefalte innlegg

Gjest Stineline
Skrevet

Min venninne og jeg diskuterte litt her en dag. Når min mann har ståpikk blir den helt hard - altså helt. Mens venninnen min sa at når mannen hennes hadde det var pikken fortsatt litt myk å klemme på. Hva er andres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Skuffet jente
Skrevet

Du, der er jeg helt enig med din venninne: jeg ble faktisk skuffet da jeg var sammen med min eks-samboer: jeg forventet jo en "hard" penis, men hver gang den ble erigert var den bare sånn halvhard (eller halvmyk..)

Det var ikke noe gøy, og jeg ble litt skuffet, fordi jeg trodde "hard" betød hard.

Skrevet

:ler: Det er forskjell på folk - noen blir så harde at de kan slå ihjel en mann med den, og andre blir sånn halvstive bare.....

Noen som har noen fysiologisk forklaring på hvorfor noen bare blir halvstive?

Gjest Hard nok!
Skrevet

prøv deg på en fra Asia. De har nok ikke de største penisene, men mer "konsistent" i størrelsen, dvs. rundt 15-16 cm(man finner mao. ikke over 20cm, men også svært sjelden under 14cm, MED UNNTAK KOREANERE OG JAPANERE!).

Men hardheten, den er garantert! ;)

Gjest Misfornøyd kvinne
Skrevet

Jeg tilhører dem som er svært misfornøyd med dagens norske menn. De har svampaktige blyantpreget utstyr - det er på ingen måte bra nok.

En "erigert" penis blir jo en vits: den burde heller kalles slapp banan som ikke tåler noenting. :roll:

Menn skryter på seg masse og gjør alt for sex, men når det kommer til å prestere faller de alle på sin egen urimelighet (og slappe vaskefille-utstyr).

Skrevet

Det kan sikkert være mange grunner til at penis ikke blir like hard hos alle. Det er jo snakk om blodgjennomstrømning i små blodkar i de såkalte "svamplegmene" i penis, der returstrømmen holdes i sjakk av en muskel.

Som mann har jeg faktisk ingen som helst erfaringer med detaljer omkring andre menns ereksjoner :ler:, men det normale er nok at penis blir rimelig hard, med unntak av selve penishodet. Hvis jeg plutselig opplevde at penis kunne klemmes på eller til og med bøyes under ereksjon, ville jeg antakelig tatt en prat med legen.

Men ikke glem det psykologiske elementet. Det skal ikke mye usikkerhet eller dårlig humør til for å svekke evnen til å få en fullstendig ereksjon.

Gjest Jan banan
Skrevet

sitter jenter faktisk og diskuterer slik seg i mellom? Har dere ikke noe privat liv? Har om gutta hadde diskutert dere kjønn? Skjerpings jenter.

Skrevet

Hvis den kun er halvslapp, betyr det som regel at kvinnen er lite attraktiv.

Skrevet
Hvis den kun er halvslapp, betyr det som regel at kvinnen er lite attraktiv.

Veeel, jeg har en fast elsker og merker at det varierer hvor stiv den er. Noen ganger er den beinhard og andre ganger litt mykere. Og det er jo samme dama ;)

Men ikke glem det psykologiske elementet. Det skal ikke mye usikkerhet eller dårlig humør til for å svekke evnen til å få en fullstendig ereksjon.

Tror nok dagsformen har mer å si ja......

Gjest StoreSky
Skrevet

Med min ex betyr hard -hard!! Ikke noe slapp banan der i gården.

Skrevet

Min ex som var gammal og grå (greit 25 år men fysikken til en 70åring) hadde alltid halvslappe, men han andre har en sånn du kan slå i en piker hvis du vil bygge hus!

Skrevet

:hoho: En av de bedre trådene her..Det er vel ikke til å komme unna det faktum at mange menn sliter med slappfiskene sine: de mener det bare godt og skaper forventninger: men når det kommer til penetreringen svikter de.

Slappe mannfolk :roll:

Skrevet
sitter jenter faktisk og diskuterer slik seg i mellom? Har dere ikke noe privat liv? Har om gutta hadde diskutert dere kjønn? Skjerpings jenter.

Det er uetisk og diskutere sånt mellom jenter? Hva skal vi si til dere gutter som faktisk også snakker om lign. ting. som pupper blant annet. Skjerpings gutter.

Skrevet

Haha.. jeg må le... IGJEN!!! Rambo her, har akkurat kommet tilbake fra VIETNAM! Jeg måtte rense sårene selv fordi kona ville se på tv mens hun ble kvotert inn i en offentlig stilling.

Dere jenter fornekter dere ikke!!! Dere får det som dere vil angående likestilling og maktforhold. I dag er det stort sett jenter som bestemmer det meste, egentlig.. bare innrøm det. Får dere ikke viljen deres så blir dere sure.. noe som igjen betyr at dere får viljen deres fordi menn hater sutring. Dere særbehandles igjennom skole og videreutdanning, av det offentlige og i arbeidslivet. Det er lov å rakke ned på menn i aviser, skriver man noe som helst negativt om kvinner er det kjønnsdiskriminering.

I tillegg har dere rett til å shoppe rettigheter. Dere skal ha alle fordeler, men ulempene som f.eks ett år i militæret til mindre enn luselønn, nei, det vil dere ikke ha. Og kvinners virkelighet er den som gjelder, alt annet er latterlig barnslig mannsgriseri. OG SÅ KLAGER DERE PÅ AT DET KOMMER NOEN BIEFFEKTER REKENDE PÅ EI FJØL?

Nei, dette er typisk jenter. Dere blir aldri fornøyde. Når dere har fått det som dere vil blir det ikke helt slik dere ville ha det. Derfor vil dere ha mer for å tilfredstille et behov dere ikke klarer å definere. En evig loop! Er det rart at dere får servert slappe bananer. Menn tenner ikke på ulogisk forvirrethet!

KVINNFOLK ALTSÅ!!!!!

Gjest Gjest_sjefen_*
Skrevet

Til "Rambo".

Var dette bedre i Vietnam ? Jeg vet ikke hva du gjorde der uansett, men hva er erfaringene med evt. damer derfra ? Bare interessert å høre jeg :roll:

Skrevet
Til "Rambo".

Var dette bedre i Vietnam ? Jeg vet ikke hva du gjorde der uansett, men hva er erfaringene med evt. damer derfra ? Bare interessert å høre jeg  :roll:

Kan ikke hjelpe deg der. Har ingen erfaring med damer derifra.

• 3 år senere...
Gjest Tilallederedummekvinner!
Skrevet
prøv deg på en fra Asia. De har nok ikke de største penisene, men mer "konsistent" i størrelsen, dvs. rundt 15-16 cm(man finner mao. ikke over 20cm, men også svært sjelden under 14cm, MED UNNTAK KOREANERE OG JAPANERE!).

Men hardheten, den er garantert! ;)

Det der er nok ikke riktig nei. Det er forskjell på ALLE, jeg kan garantere deg at du finner mange asiater med halvslappe peniser!

Gjest Gjest
Skrevet

hard er hard med mannen min,noen ganger er den ikke fullt så hard men likevel ikke myk sånn til å bøye og klemme på. Det er hvis han er trøtt og sliten. har mest lyst til å "avlyse" hele greia da men det kommer seg alltid etterhvert likevel..

Gjest Duergrunnentilenslapppenis
Skrevet
Jeg tilhører dem som er svært misfornøyd med dagens norske menn. De har svampaktige blyantpreget utstyr - det er på ingen måte bra nok.

En "erigert" penis blir jo en vits: den burde heller kalles slapp banan som ikke tåler noenting. :roll:

Menn skryter på seg masse og gjør alt for sex, men når det kommer til å prestere faller de alle på sin egen urimelighet (og slappe vaskefille-utstyr).

Du er nok selv grunnen til det. Hvis du ikke syntes det er bra nok, vær så snill å sett deg på et balltre!)

Det er et enormt press på menn, alt av folk du ser rundt deg veit ALT om utstyret ditt, alt om hvordan du er i senga, stort sett alt om deg. Fordi et jævla kvinnfolk har gått rundt å snakket om det til alle veninnene sine.

Det er så enormt stor forskjell på kvinner og menn:

Mannen kan du stort sett ta/blåse/se på å det føles godt.

En kvinne må du nesten ha en GPS for hånd hvis du ikke vil bli kjeftet ned fordi du gjør det feil eller for hardt eller hva faen.!

ER DET IKKE NOE SOM ER BRA NOK !?!? :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...