AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Utleiere. Hva er den minst alvorlige tingen (som likevel er grunn til oppsigelse) som du har sagt opp en leietaker for? Anonymkode: f9f7c...824
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Ei som spilte musikk hver kveld frem til nøyaktig kl 23. (kjellerleilighet der vi bor over) vi kunne jo ikke si henne opp, men vi har ett års kontrakter og tilbød henne ikke ny kontrakt. Anonymkode: c26b4...d4b 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Leide ut et rom i leiligheten min til en som ALLTID var hjemme, sa henne opp etter ett år da jeg var lei av å ikke få alenetid i eget hjem. Anonymkode: bfb31...0f3 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Leide ut et rom i leiligheten min til en som ALLTID var hjemme, sa henne opp etter ett år da jeg var lei av å ikke få alenetid i eget hjem. Anonymkode: bfb31...0f3 Du burde kanskje ikke leie ut om du ikke tåler at de er hjemme... Anonymkode: c3f61...9cc 52
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du burde kanskje ikke leie ut om du ikke tåler at de er hjemme... Anonymkode: c3f61...9cc This ☝🏻 😂😂 Anonymkode: d928e...977 16
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde kanskje ikke leie ut om du ikke tåler at de er hjemme... Anonymkode: c3f61...9cc Tåler fint at hun er hjemme, det er den evige musikken til sent på kvelden jeg ikke likte, har hatt mange leietakere før og etter og aldri hatt det problemet. Anonymkode: c26b4...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tåler fint at hun er hjemme, det er den evige musikken til sent på kvelden jeg ikke likte, har hatt mange leietakere før og etter og aldri hatt det problemet. Anonymkode: c26b4...d4b Men det er jo ikke det du skriver innlegget ditt, i innlegget ditt skriver du at hun alltid var hjemme, og at du derfor du sa opp leieforholdet. Anonymkode: 1d3e6...551 28
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Hun oppgav internettpassordet vårt til hackere, og slepp fremmede folk inn i leiligheten. Jeg syns ikke egentlig det er så "lite" å si noen opp for, men det er eneste gangen jeg har sagt opp en leietaker. Anonymkode: baf93...047 2
Rosatoast Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun oppgav internettpassordet vårt til hackere, og slepp fremmede folk inn i leiligheten. Jeg syns ikke egentlig det er så "lite" å si noen opp for, men det er eneste gangen jeg har sagt opp en leietaker. Anonymkode: baf93...047 Hvordan vet du det? Hva skjedde, liksom? Slapp fremmede inn i leiligheten? For deg var dem vel det, men for hun var dem mest sannsynelig ikke fremmede.. 10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Rosatoast skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du det? Hva skjedde, liksom? Slapp fremmede inn i leiligheten? For deg var dem vel det, men for hun var dem mest sannsynelig ikke fremmede.. Lang historie, det der med internetten. De var fremmede for henne også jo.. Anonymkode: baf93...047
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hun oppgav internettpassordet vårt til hackere, og slepp fremmede folk inn i leiligheten. Jeg syns ikke egentlig det er så "lite" å si noen opp for, men det er eneste gangen jeg har sagt opp en leietaker. Anonymkode: baf93...047 Hahha. Det er utrolig lett å komme inn på trådløse nett. Du behøver ikke være "hacker" for det. Helt normalt oppegående menneske med litt teknisk innsikt klarer det, fint. Anonymkode: fe09d...c8f 3
kuksalamander Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er jo ikke det du skriver innlegget ditt, i innlegget ditt skriver du at hun alltid var hjemme, og at du derfor du sa opp leieforholdet. Anonymkode: 1d3e6...551 Ja hen skriver også dette AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leide ut et rom i leiligheten min til en som ALLTID var hjemme, sa henne opp etter ett år da jeg var lei av å ikke få alenetid i eget hjem. Anonymkode: bfb31...0f3 Nå bare endrer du historien for og ta deg bedre ut. Du skriver dessverre kjempe tydelig grunnlaget. 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Foreldrene mine sa opp tidligere leietaker slik at jeg kunne få bo der istedenfor 🙈 Damen som bodde her før hadde ikke gjort noe galt 🤷🏼♀️ Anonymkode: d765a...1b1 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 kuksalamander skrev (1 minutt siden): Ja hen skriver også dette Nå bare endrer du historien for og ta deg bedre ut. Du skriver dessverre kjempe tydelig grunnlaget. Ja, det var det jeg mente. Står ingenting der om musikk. Anonymkode: 1d3e6...551
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 kuksalamander skrev (1 minutt siden): Ja hen skriver også dette Nå bare endrer du historien for og ta deg bedre ut. Du skriver dessverre kjempe tydelig grunnlaget. Personen har misforstått sitatet. Det var én som sa opp pga musikk til kl 23 og en annen som sa opp for at h*n ikke fikk alene tid. Personen som sa opp pga musikk trodde sitatet var ment til henne, men var ment til den som skrev om alenetid. Se på anonymkodene. Anonymkode: 87adb...935 5
kuksalamander Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Personen har misforstått sitatet. Det var én som sa opp pga musikk til kl 23 og en annen som sa opp for at h*n ikke fikk alene tid. Personen som sa opp pga musikk trodde sitatet var ment til henne, men var ment til den som skrev om alenetid. Se på anonymkodene. Anonymkode: 87adb...935 😳😂
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hahha. Det er utrolig lett å komme inn på trådløse nett. Du behøver ikke være "hacker" for det. Helt normalt oppegående menneske med litt teknisk innsikt klarer det, fint. Anonymkode: fe09d...c8f Du klarer å cracke WPA2/AES med letthet? Da tror jeg mange er ute etter å bli kjent med deg! Hvordan gjør du det? Etter hvert nå er jo WPA3 standard også, cracker du det også like enkelt, med litt teknisk innsikt? Ja, det er mange måter å få til ting på, phising, MTM-angrep ol, men det er sannelig ikke så enkelt å komme seg inn på wifi-nett som du sier her. Det var det, for 15-20 år siden. Anonymkode: 09f1c...387 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du burde kanskje ikke leie ut om du ikke tåler at de er hjemme... Anonymkode: c3f61...9cc Helt greit at folk er hjemme, men hun her var ute av leiligheten 1 time i uken for å handle og det var det. Ellers satt hun i stuen fra morgen til kveld, helst med tven på (dette var den gangen lienær tv og video var normalt). Jeg syns det er kjekt å ha selskap hjemme jeg, men det å aldri noensinne få noen timer hjemme alene var faktisk til å bli sprø av. Skal sies at hun flyttet hjem til foreldrene som kastet henne ut etter noen måneder, så var ikke bare meg som ble lei. kuksalamander skrev (7 minutter siden): Ja hen skriver også dette Nå bare endrer du historien for og ta deg bedre ut. Du skriver dessverre kjempe tydelig grunnlaget. Du må gjerne lære deg den basale funksjonen med ulike anonymkoder i innleggene. Pinlig at du ikke vet det etter fire år som bruker. Anonymkode: bfb31...0f3 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun oppgav internettpassordet vårt til hackere, og slepp fremmede folk inn i leiligheten. Jeg syns ikke egentlig det er så "lite" å si noen opp for, men det er eneste gangen jeg har sagt opp en leietaker. Anonymkode: baf93...047 Det er jo din egen feil når du har latt leietager bruke nettet ditt, du har også brutt vilkårene i kontrakten du har med nettselskapet når du har gitt bort passordet. Folk må slutte å låne bort nettet sitt til leietagere, det gjelder leietagere også som ukritisk bruker andre sitt nettverk. Anonymkode: 4d526...4f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå