Tanuki Skrevet 27. juli 2023 #41 Skrevet 27. juli 2023 veldig hot som Thomas Shelby i Peaky Blinders ja:)
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #42 Skrevet 27. juli 2023 Nei. For feminint utseende Anonymkode: 30fa7...4a0 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #43 Skrevet 27. juli 2023 Trynet hans virker så operert rundt munnen og huden hans generelt er litt plastisk maske aktig. Det er som når noen fikser nesa og den blir for perfekt at det er ikke matcher resten av ansiktet. Sånn er det rundt munnen hans. Men han oser sjarm og er sexy mafia chill. Anonymkode: cf44b...247 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #46 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trynet hans virker så operert rundt munnen og huden hans generelt er litt plastisk maske aktig. Det er som når noen fikser nesa og den blir for perfekt at det er ikke matcher resten av ansiktet. Sånn er det rundt munnen hans. Men han oser sjarm og er sexy mafia chill. Anonymkode: cf44b...247 Jeg tenker også at han virker for plastikk i ansiktet, i tillegg til at han er for tynn for min smak. Men veldig god skuespiller! Men hvis jeg hadde møtt ham i virkeligheten, så hvem vet. Det kan være helt andre ting/egenskaper man går for IRL. Er vel ganske lite sannsynlig at han ville gått for meg, da. 🤣 Anonymkode: 34104...597
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #47 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trynet hans virker så operert rundt munnen og huden hans generelt er litt plastisk maske aktig. Det er som når noen fikser nesa og den blir for perfekt at det er ikke matcher resten av ansiktet. Sånn er det rundt munnen hans. Men han oser sjarm og er sexy mafia chill. Anonymkode: cf44b...247 Helt enig! Så et ganske nytt intervju med han i sted og la merke til det samme. Men på film/tv kler han rollene så godt så jeg gir 10/10! Anonymkode: 075e4...922 2
kjærring Skrevet 20. august 2023 #49 Skrevet 20. august 2023 Fuck yeah! Ikke er han bare drit kjekk men han kjemper for at kvinner skal få retten til selvbestemt abort, han masserer og er med å demonstrerer også. Bare DER så er han fantastisk. Hadde desidert stolt på han i ei mørk bakgate på en lørdagsnatt, men hadde ikke gjort noe om han hadde kledd av meg 😂 Fantastisk skuespiller som virkelig lever seg inn i rollene. Walking green flag 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #50 Skrevet 20. august 2023 Jeg syns ikke han er så veldig pen. Ansiktstrekkene hans er ikke noe som jeg syns er noe attraktivt. Anonymkode: 4c735...f1e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #51 Skrevet 20. august 2023 Nei, han har ekle øyner Anonymkode: 30d97...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #52 Skrevet 20. august 2023 kjærring skrev (7 minutter siden): Fuck yeah! Ikke er han bare drit kjekk men han kjemper for at kvinner skal få retten til selvbestemt abort, han masserer og er med å demonstrerer også. Bare DER så er han fantastisk. Hadde desidert stolt på han i ei mørk bakgate på en lørdagsnatt, men hadde ikke gjort noe om han hadde kledd av meg 😂 Fantastisk skuespiller som virkelig lever seg inn i rollene. Walking green flag Anonymkode: 30d97...9a4
kjærring Skrevet 20. august 2023 #53 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 30d97...9a4 Du kan gjerne sende en slik, men det sier mer om deg enn både han og meg 😂 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #54 Skrevet 20. august 2023 Synes han passer bare til skurkeroller, og han spiller vel som regel også sånne. Og Oppenheimer bør få en pris for tidens mest usexy sex-scene 😅 Men han spilte bra ellers da, selv om det stort sett gikk i å ha steinanstikt hele tiden. Anonymkode: aafa5...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå