AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Hei. Jeg har tidligere hatt sak med namsmannen om gjeld da jeg har en del gjeld men namsmannen satt det som intet til utlegg da min økonomi er veldig stram. Jeg leier leilighet og skal leie ut leiligheten den tiden jeg er borte jeg har snakket med utleier og det er I orden. Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden? Da det er flere personer som vil stå på min adresse da jeg er ute og reiser? Denne reisen er veldig nødvendig så jeg ønsker ingen refs og brukerdebatt paga valget om at jeg må reise. Anonymkode: ef57b...2bc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Hei. Jeg har tidligere hatt sak med namsmannen om gjeld da jeg har en del gjeld men namsmannen satt det som intet til utlegg da min økonomi er veldig stram. Jeg leier leilighet og skal leie ut leiligheten den tiden jeg er borte jeg har snakket med utleier og det er I orden. Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden? Da det er flere personer som vil stå på min adresse da jeg er ute og reiser? Denne reisen er veldig nødvendig så jeg ønsker ingen refs og brukerdebatt paga valget om at jeg må reise. Anonymkode: ef57b...2bc Må også legge til at jeg vil stå på adressen jeg også siden jeg bare skal være borte I noen mnd Anonymkode: ef57b...2bc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden? Ja, det blir det nok. Anonymkode: f5ab8...036
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det blir det nok. Anonymkode: f5ab8...036 Kan du utdype det mer? Anonymkode: ef57b...2bc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Da bruker du det du får dekt til husleie på gjelden så er du fortere ferdig med lønnstrekket! Anonymkode: e8710...e8c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 hva skjer med PAGA Anonymkode: c7bbd...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå