Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har tidligere hatt sak med namsmannen om gjeld da jeg har en del gjeld men namsmannen satt det som intet til utlegg da min økonomi er veldig stram. Jeg leier leilighet og skal leie ut leiligheten den tiden jeg er borte jeg har snakket med utleier og det er I orden. Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden? Da det er flere personer som vil stå på min adresse da jeg er ute og reiser? Denne reisen er veldig  nødvendig så jeg ønsker ingen refs og brukerdebatt paga valget om at jeg må reise.

Anonymkode: ef57b...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har tidligere hatt sak med namsmannen om gjeld da jeg har en del gjeld men namsmannen satt det som intet til utlegg da min økonomi er veldig stram. Jeg leier leilighet og skal leie ut leiligheten den tiden jeg er borte jeg har snakket med utleier og det er I orden. Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden? Da det er flere personer som vil stå på min adresse da jeg er ute og reiser? Denne reisen er veldig  nødvendig så jeg ønsker ingen refs og brukerdebatt paga valget om at jeg må reise.

Må også legge til at jeg vil stå på adressen jeg også siden jeg bare skal være borte I noen mnd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så når jeg leier ut leiligheten vil det bli masse Surr med namsfogden?

Ja, det blir det nok.

Anonymkode: f5ab8...036

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det blir det nok.

Anonymkode: f5ab8...036

Kan du utdype det mer?

AnonymBruker
Skrevet

Da bruker du det du får dekt til husleie på gjelden så er du fortere ferdig med lønnstrekket! 

Anonymkode: e8710...e8c

AnonymBruker
Skrevet

hva skjer med PAGA

Anonymkode: c7bbd...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...