Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år og er begge i midten av 40-årene.
Jeg elsker han, men i det siste har jeg begynt tvile sterkt på at vi blir gamle sammen. Og det gjør meg så uendelig trist. 

Vi er rett og slett som natt og dag når det kommer til det meste. Vi liker ikke samme mat, ikke samme tv smak, ikke samme type ferier, sover i hvert vårt rom, har ikke sex pga at han sliter med potensen...allikevel elsker jeg han og vil ikke at det skal bli slutt. Vi har samme syn på politikk, verdier og hva som overordnet er viktig i livet. 

Noen som har det på samme måte? Kan dette gå, eller er deg bare å pakke snippesken sin å dra? 

Anonymkode: f296b...019

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker han deg, da? 

Anonymkode: c519e...b24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Elsker han deg, da? 

Jeg vet faktisk ikke...håper jo det, men hvordan vet man det egentlig ?
Han er veldig sikker i seg selv, og jeg vet han ikke er med meg «fordi han ikke får andre»

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vet faktisk ikke...håper jo det, men hvordan vet man det egentlig ?
Han er veldig sikker i seg selv, og jeg vet han ikke er med meg «fordi han ikke får andre»

Har han sagt at han elsker deg? Viser han det på noen måte?

Anonymkode: d9414...5f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har han sagt at han elsker deg? Viser han det på noen måte?

Anonymkode: d9414...5f3

Ja, han både sier og viser det:) Men jeg tenker at han og må kjenne på det at vi er så forskjellige.

AnonymBruker
Skrevet

Hva går det i at han sliter med potensen, og hvorfor kan dere ikke ha andre typer sex? 

AnonymBruker
Skrevet

Når dere sover på hvert deres rom er vel det kanskje en indikasjon på hvor dødt dette forholdet er, du har mange gode år igjen, ikke bruk det opp på et dødt forhold, dra ut å ha det gøy!

Anonymkode: 33a76...4fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når dere sover på hvert deres rom er vel det kanskje en indikasjon på hvor dødt dette forholdet er, du har mange gode år igjen, ikke bruk det opp på et dødt forhold, dra ut å ha det gøy!

ja...ligger her alene nå og tenker det sanne. Trist. For jeg elsker han, men det holder jo ikke når han ikke er villig til hverken å snakke om ting eller ta tak i ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva går det i at han sliter med potensen, og hvorfor kan dere ikke ha andre typer sex? 

Han har en underliggende sykdom, og jeg holder på ingen måte den imot han. Det kan han ikke noe for. Samtidig er det vondt at han derfor ikke tar på meg overhode.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja...ligger her alene nå og tenker det sanne. Trist. For jeg elsker han, men det holder jo ikke når han ikke er villig til hverken å snakke om ting eller ta tak i ting.

Skjønner dette er vanskelig. men husk at man kan elske noen, men fremdeles ikke passe sammen lengre :) dere har sikkert opplevd mye sammen, mange minner, men til syvende og sist så er det kanskje best å gå ja. Det kommer helt sikkert til å være tøft i starten, og du er redd for hvordan det skal føles å vite at dere ikke lenger er sammen, men det går over, tro meg. Kanskje du bør gjøre et lite forsøk som hjelper meg av og til i vanskelige situasjoner:

Lat som du nå har valgt at du skal fortsette å være sammen - hva følte du nå? 
Nå later du som at du har bestemt deg for å avslutte forholdet - hva følte du nå?

Hvilken av disse to gjorde at du var fornøyd med valget?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han har en underliggende sykdom, og jeg holder på ingen måte den imot han. Det kan han ikke noe for. Samtidig er det vondt at han derfor ikke tar på meg overhode.

Så han velger selv å ikke ha noen typer sexliv. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og vil ikke kommunisere med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok forresten tatt en prat med han, kanskje han føler det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...