Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg ville bare skrive her i håp om at noen har noen gode råd til meg. Jeg og kjæresten flyttet sammen nylig, og det har gått kjempefint. Selvom vi har gått gjennom ting på hver vår kant og det har påvirket forholdet noe, føler jeg at vi står stødig og at vi elsker hverandre.

Men jeg sliter litt med usikkerhet, noe jeg tror bunner i min egen selvfølelse. Jeg er litt redd for at skal miste interesse for meg, forlate meg, finne en annen, sende bilder, snakke med noen bak min rygg eller noe slikt... Selvom jeg vet at han elsker meg og han har jobbet mye det siste året for at ting har blitt stabilt og bra i forholdet. Ting som ikke var greit av han, viste han meg at ikke skulle skje igjen. Det første året vi var sammen var ustabilt, da vi slet med å kommunisere med hverandre. Men vi har hatt det veldig bra etter alt dette.

jeg vil bare kunne stole fullt og helt på han. Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er han kjæresten din? Hvorfor har han valgt å flytte sammen med deg? Det er jo mange andre jenter rundt omkring. 

Det må jo være en grunn? Han er kjæresten din, og har valgt å flytte sammen med deg fordi han har valgt deg!

Han har ikke valgt noen andre! Han har valgt deg fordi han er glad i deg, han liker deg bedre enn alle andre han kunne valgt i stedet for!

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten fortelle oss litt om hvilke ting dere "har gått gjennom" på hver deres kant, før vi kan komme med noen som helst betraktninger av betydning.

Anonymkode: 33755...098

AnonymBruker
Skrevet

Snakke med han og be han alltid være ærlig med deg.
Fokusere på det du kan kontrollere, som god kommunikasjon, være en god partner og ikke våkte han.

Anonymkode: ac0b1...d2b

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid en risiko for at noe kan skje i fremtiden som setter forholdet på prøve eller at det skjer noe. Men husk det - det er ikke gevinst uten risiko. Dette gjelder også for kjærligheten. Lev i nuet og kjenn på at du er lykkelig og jobb videre for at dere skal være det. Skjer det noe en gang - ja da går livet videre med nye opp og nedturer. Its life.

Anonymkode: 2c5e5...b0d

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...