Gå til innhold

168 høy og 64 kg. Størrelse bukse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen på 168, og 64 kg som vil fortelle hvilken buksestørrelse som passer...? Er lei av mammabukser og bruker en alt for stor dressbukse i str 46, og det får meg bare til å se tykkere ut 😏 

Er ikke gravid lenger, så er ikke på utkikk etter mammaklær. Men noe som jeg kan bruke før jeg er tilbake til normal størrelse.. 

Anonymkode: 621fb...a0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nå vel drukne i str. 46!?  

Jeg er like høy som deg, men 6 kg tyngre, bruker 30 eller 31 i livvidde på Cubus sine Higwaist Hannah jeans. L i Jegging Jane (M når jeg veide 65).

Denne buksen fra Only har jeg (i annen farge) i medium, men burde hatt large.

https://www.only.com/no/no/on/damemote/bukser/poptrash-rutete-bukser-15182364.html?cgid=on-pants&dwvar_colorPattern=15182364_Black_705204

Har timeglassaktig fasong, men med litt mer mage enn vanlig etter to tette svangerskap.

Anonymkode: 53bdf...097

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tyngre enn deg ( men høyere) og bruker str S i bukser, eller 27 tommer i livvidde. 

Har 46 i en arveidsbukse og drukner i den 😅

Anonymkode: f8133...735

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvordan kiloene er fordelt.

Anonymkode: c99b3...9ca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,76 og veier 65 kg og bruker M i bukser fra HM, Only ol. og 29-31 i merkebukser som levis, lee osv.  Har litt brede hofter.  Har du brede hofter så må man gjerne opp i de største størrelsene i merkebukser.  Bestill en haug fra Zalando på faktura, også leverer du bare tilbake de du ikke vil ha.  Evt ta mål av hofter og finn str på den måten. 

Anonymkode: eaab7...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau? Du skjønner vel at alle er forskjellige?

Anonymkode: 9d540...b93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Str 28 i jeans. Ellers er bukser i medium litt store mens bukser i smal ofte litt små. Men dette varierer jo helt fra merke til merke...

Anonymkode: 2f4f6...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat like høy som deg, har i løpet det siste året sakte gått ned fra 68 kg til 58 kilo. I det året har jeg  brukt str. M / vidde 29 helt fram til nå. (Nå bør jeg nok bruke en størrelse mindre.)

Anonymkode: 3b2af...84b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 168, 66 kg. Bruker som regel M eller L. Eller str 40. 30 tommer i bukser. Hater stramme klær. Kommer an på preferansen din, og kroppssammenstetningen.  46 hadde vært altfor stort for meg. 

Anonymkode: 7b2ad...815

AnonymBruker
Skrevet

Alle kropper er forskjellige. 

jeg er helt lik deg i høyde å vekt. Kjøper klær på barneavd i str 158 av og til 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: af938...347

AnonymBruker
Skrevet

Str 28 i Levis.

Anonymkode: 60ba2...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 og veier 85 kg, bruker strl M. Brukte strl S når jeg veide rundt 60 kg. 

Anonymkode: 307b4...c35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170,72kg og bruker S, 36/38. Lenge siden jeg kjøpte jeans med tommer, tror de siste var 28 i livet. 

Vi kommer i veldig forskjellig form. Søsteren min er samme høyde og vekt men har en mindre str i topper enn meg og en større i underdeler/bukser. Du må nesten prøve. Eller ta mål med målebånd og bruk størrelseguide :)

Anonymkode: b5abf...c14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme vekt og høyde her. Jeg liker best bukser som passer. Bruker Lee, Levis, Diesel o.l, kjøper størrelse 29 og 30. De i butikken mener at jeg skal ha 27 eller 28, men jeg liker ikke pølse rundt livet, og formålet mitt med bukser er ikke at de skal prøve å kvele meg. I bukser fra butikker som HM, Cubus osv bruker jeg str m.

Anonymkode: 888d0...703

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo mange forskjellige kroppsfasonger, og det er ikke sånn at alle som er 168 og 64 kg bruker samme størrelse.....  En annen ting er at størrelsene ikke er like hos de ulike produsentene.  Du må nok bare prøve deg frem, men str. 46 som du sier du bruker må da være altfor stor....  Jeg er 168 og 65-67 kg og har bukser i følgende størrelser: 29, 30 og 31tommer. 38 og 40, og M og L.

Anonymkode: c4dd9...dab

Skrevet

169. På 68 kg og ca all vekt samlet på mage og lår så brukte jeg L i de fleste busker. Joggebukser, dongeribukser osv. Gina tricot sin hannah liker jeg for den har høyt liv og er veldig stretchy. 

Nå veier jeg 66 kg, men er gravid, og ikke noe går igjen. 

Som du skjønner, vekt og høyde har ikke noe å si for kroppsfasong og utseende 😉 Alle er ulike, du må rett og slett tørre å prøve litt forskjellig. Evt gå for bukser som står curvy på. De har mer plass til lår og mage 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Samme vekt og høyde her. Jeg liker best bukser som passer. Bruker Lee, Levis, Diesel o.l, kjøper størrelse 29 og 30. De i butikken mener at jeg skal ha 27 eller 28, men jeg liker ikke pølse rundt livet, og formålet mitt med bukser er ikke at de skal prøve å kvele meg. I bukser fra butikker som HM, Cubus osv bruker jeg str m.

Anonymkode: 888d0...703

Vier de seg ikke ut veldig når du kjøper de akkurat passe?

Anonymkode: 1f66f...55b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...