AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #21 Del Skrevet 31. mars 2021 Slike tråder er så teite, kan ikke fordra slike fisketråder. Anonymkode: f1022...1a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #22 Del Skrevet 31. mars 2021 lite lite lite vil jeg si ja Anonymkode: d593b...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #23 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slike tråder er så teite, kan ikke fordra slike fisketråder. Anonymkode: f1022...1a7 Fisking etter hva da? Dette er kg, komplimentene sitter ikke akkurat løst. Anonymkode: f8a21...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #24 Del Skrevet 31. mars 2021 Her blir det 3 kvikklunsj og en hel pose marsipangodteri. Og vafler. Mange vafler. Anonymkode: f702a...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #25 Del Skrevet 31. mars 2021 Det er jo egentlig ikke noe logisk med å spise flommer av godteri bare fordi det er påske. Det er ikke som at kaloriberegningen er satt på vent. Så kommer jo jula, bursdager, bryllup etc. i tillegg som også visstnok ikke teller? Det blir ofte mange begivenheter, som gjør at man koser seg relativt ofte. Og da legger man jo på seg hvis man ikke begrenser seg. Jeg har spist mye mer enn det allerede. Regner ikke med å spise mye gjennom helga da. Anonymkode: e0e05...2a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #26 Del Skrevet 31. mars 2021 Jeg legger ikke på meg og tenker ikke kcal Anonymkode: 77449...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #27 Del Skrevet 31. mars 2021 Hehe, søtt spørsmål. Helt vanlig mengde. Jeg spiser ikke godteri, men drikker til gjengjeld en del vin. 1-2 flasker i løpet av påsken. Hvis du er aktiv og ikke på slankeren, kan du sikkert tåle en kvikklunsj til Anonymkode: ff187...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #28 Del Skrevet 31. mars 2021 Det er ikke veldig mye, men spiser man dette flere dager på rad så er det jo ikke lite heller? 12 kvikklunsjer i løpet av påska er jo en bra mengde. Trodde jeg spiste ganske mye godteri, jeg spiser ca halvparten av dette. Hilsen K40 Anonymkode: 3519b...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #29 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke veldig mye, men spiser man dette flere dager på rad så er det jo ikke lite heller? 12 kvikklunsjer i løpet av påska er jo en bra mengde. Trodde jeg spiste ganske mye godteri, jeg spiser ca halvparten av dette. Hilsen K40 Anonymkode: 3519b...f7a Les innlegget litt grundigere neste gang - TS snakker ikke om å spise dette i løpet av én dag, men i løpet av seks dager. : ) Anonymkode: 5b7b5...d1b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #30 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Si at dette er hva kvinne 40 spiser i løpet av påskeferien(onsdag før skjærtorsdag tom andre påskedag) To kvikklunsj, to kolibriegg(med sånn gul marsipan og Tutti frutti utenpå), to kuler vaniljeis og 5 seigmenn. Anonymkode: a10ab...df2 Dette er hva jeg, kvinne på snart 40, spiser hver dag. Anonymkode: 6d96e...08b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #31 Del Skrevet 1. april 2021 Når man teller seigemenn så er det ikke snakk om planlegging. Da er det snakk om anstrengt og usunt forhold til mat, ts du har en påbegynnende spiseforstyrrelse når du må telle seigemenn, selv om du ikke ser dette selv. Anonymkode: 5a773...bb3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nnilm Skrevet 1. april 2021 #32 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man teller seigemenn så er det ikke snakk om planlegging. Da er det snakk om anstrengt og usunt forhold til mat, ts du har en påbegynnende spiseforstyrrelse når du må telle seigemenn, selv om du ikke ser dette selv. Anonymkode: 5a773...bb3 Dummeste jeg har hørt. Når man skal ha en mening om noe så må man jo sette et ca antall på noe. Jeg planlegger også hva jeg dytter i gapet...jeg skal spise 6 keto cookies, to atkinsbarer og en kurv med jordbær i påskedagene. Det er det jeg har kjøpt inn og tar med meg på hytta, jeg har ikke spiseforstyrrelse men jeg tenker over det jeg stapper i meg for å holde meg sunn og slank. Ikke alle kan hive i seg det de ønsker når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #33 Del Skrevet 1. april 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Fisking etter hva da? Dette er kg, komplimentene sitter ikke akkurat løst. Anonymkode: f8a21...4c4 Det er for å få høre hvor lite godteri TS spiser. Anonymkode: f1022...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #34 Del Skrevet 1. april 2021 I går kveld spiste jeg en pakke smurfepastiller, ni biter sjokolade (fra en sånn 240gr melkesjokolade), en håndfull lakrisbåter, åtte Marianne-drops og en håndfull seigmenn. Det skulle egentlig vare i dag også, men det ble bare med tanken🤣 Anonymkode: 041c7...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #35 Del Skrevet 1. april 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Si at dette er hva kvinne 40 spiser i løpet av påskeferien(onsdag før skjærtorsdag tom andre påskedag) To kvikklunsj, to kolibriegg(med sånn gul marsipan og Tutti frutti utenpå), to kuler vaniljeis og 5 seigmenn. Anonymkode: a10ab...df2 Dette er ingenting. Slipp deg litt fri, og kos deg. Det viktigste er å slutte med godteriet etter påsken, ikke om du spiser to eller tre kuler is, fem eller 30 seigmenn. Anonymkode: 411cb...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #36 Del Skrevet 1. april 2021 Sikkert under snittet, men det er fordi folk spiser mye godis i påsken. Jeg har ikke kjøpt inn godteri og kommer derfor ikke til å spise en eneste bit Anonymkode: 8954f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #37 Del Skrevet 1. april 2021 For meg hadde det vært skyhøyt. Tar til nød en tynn flis av et kakestykke hvis det er frekt å takke nei. Ellers spiser jeg ikke sjokolade/snop/søtt. Anonymkode: c88ce...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest byråkrati Skrevet 1. april 2021 #38 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Du vet den mentale helsen er på daltur når du begynner telle seigmenn Endret 1. april 2021 av byråkrati Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #39 Del Skrevet 1. april 2021 Så bra du tar ansvar over egen helse og klarer å begrense deg. 🙌💪 Hadde andre gjorde det samme hadde ikke annenhver person vært overvektig i dette landet. 🙈 Anonymkode: 8531e...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #40 Del Skrevet 1. april 2021 Hvorfor trenger du at andre validerer at det er lite for at du skal spise det? Det er det store spørsmålet. Anonymkode: d4be6...49c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå