AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Hei Er gravid og nettop flyttet til nytt bolig. I baderommet har vi litt plass der vi kan ha enten stellebord eller kommode. Hva anbefaler dere? Tenker at kommode vil vi bruke i flere år fremover mens stellebord får man ikke brukt så lenge. Eldste barnet mitt er snart 3 år gammel og ferdig med bleier. Men han trenger også å sitte på noe etter å ha dusjet når han skal kle på seg eller pusse tenner. Hva mener dere? Stellebord eller kommode? Anonymkode: c3cff...277
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Jeg kjøpte IKEA stellebord med veldig fine kurver til som jeg har stelleprodukter, bleie, kluter osv i. Men jeg angrer helt ærlig på at vi ikke tok kommode i stedet slik at vi kunne hatt klærne inne på badet. Vi har klærne nå på soverommet vårt men hadde vært ekstra deilig å kunne ha alt på samme sted og på armlengdes avstand ved stelling. Hadde jeg kjøpt kommode kunne vi flyttet den opp på soverommet hennes senere men nå blir nok stellebordet bare lagret til nr 2 eller solgt på Finn. Anonymkode: 89a1c...6e0
Drizzt Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Kommode er noe du kommer til å bruke også etter at du er ferdig med å bruke toppen som stellebord. Vi hadde kommode med en sånn stellematte fra IKEA og kommoden flyttet nå til yngstes rom som kommode 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Vi har valgt malm kommode den kan brukes lenge etter å har plass til litt klær etc til baby. ønsker dere kan dere kjøpe stelletopp til 300kr som passer de fleste kommoder uten å skade kommoden Anonymkode: 21acc...35d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Er veldig fornøyd med vår stellekommode. Kaster den heller etter noen år og kjøper en ny kommode. Utrolig greit med et ordentlig stellebord, ikke risikere liv med en løs matte. https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/gulvstellebord/cam-stellekommode-cassettiera-hvit-gra?gclid=CjwKCAjwu5CDBhB9EiwA0w6sLU0Z_Pui1xv-N3BCF4ea3C1Tf8Q7DWa0fKWRilC2ndNDqqzD8YkethoClmQQAvD_BwE Anonymkode: 08335...6c1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Kjøpte en kombinert til min første, en stellekommode med 3 skuffer, og 3 hyller på siden og en stelletopp man kan fjerne. Jeg har fortsatt kommode og hylle delene 15 år etterpå 🙈 Anonymkode: e36a1...681
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Her er stelletoppen man kan sette på de fleste kommoder (er justerbar)! 250kr https://www.pinkorblue.no/polini-kids-stelleplate-til-ikea-malm-hemnes-og-nordli-a262112.html?a=b&pred=NORPRO%2CNORPCA%2CNORPLI%2C&c=p_aw%2Cp_2_aw%2Cp_3_aw%2C&fdcampaign=feed/no/14446/googleshoppingint/A262112&adword=Google/PLA_AW_topseller_m&RefID=PLA_NO0000_PLA_AW_topseller_m&gclid=CjwKCAjwu5CDBhB9EiwA0w6sLSZKfZo-TtJuiY3sM8it-OeqZRg9rXoI1LiseEJW_wmpmZdsaYnFehoCWLkQAvD_BwE Anonymkode: 21acc...35d
boblevann Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Kommode (eller kombinert)! Et stellebord vil jo ta opp plassen uansett, så hvorfor ikke få utnyttet plassen med en kommode?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her er stelletoppen man kan sette på de fleste kommoder (er justerbar)! 250kr https://www.pinkorblue.no/polini-kids-stelleplate-til-ikea-malm-hemnes-og-nordli-a262112.html?a=b&pred=NORPRO%2CNORPCA%2CNORPLI%2C&c=p_aw%2Cp_2_aw%2Cp_3_aw%2C&fdcampaign=feed/no/14446/googleshoppingint/A262112&adword=Google/PLA_AW_topseller_m&RefID=PLA_NO0000_PLA_AW_topseller_m&gclid=CjwKCAjwu5CDBhB9EiwA0w6sLSZKfZo-TtJuiY3sM8it-OeqZRg9rXoI1LiseEJW_wmpmZdsaYnFehoCWLkQAvD_BwE Anonymkode: 21acc...35d Sitter den fast? Ts Anonymkode: c3cff...277
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitter den fast? Ts Anonymkode: c3cff...277 Ja du fester den bak kommoden med sånn vinkel og skruer , slik at når man tar den av vil man ikke ha skader på kommoden, da den er skrudd fast bak Anonymkode: 21acc...35d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Kommode, uten tvil, hvis man har plass! Ender jo med kurver full av alt man trenger på de hyllen under stellebordet uansett, og da er der nye enklere med skuffer man kan trekke ut. Så får. Man oversikt over klær også. Stellebord er for oss eneste mulighet denne gangen siden vi ikke har bredde nok til kommode, men med forrige hadde vi kommode (annen bolig) og jeg savner det! Anonymkode: d34d5...810
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Vi hadde stellematte på gulvet. Det er kanskje ikke like stilig å se på stellematten som står lent inntil veggen når den ikke brukes, men det var utrolig praktisk. Vi bekymret oss aldri for at poden skulle falle ned, vi kunne bruke begge hender når vi åpnet en ny bleiepakke vi hadde glemt å åpne før stellet. Eller vaske hender midt i skiftet når det plutselig var bæsj over alt 😅 Anonymkode: 3f5b2...fae
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Fikk et stellebord gratis brukt, men byttet den med en kommode jeg kjøpte som har en sånn stellebord-bit man bare bretter ut (IKEA sundvik mener jeg den heter). Der har vi plass til alle klærne til baby + alt annet som trengs. Vi har ikke så god plass, så prøver å utnytte der vi kan. Helt supert med kommode synes vi!:) Anonymkode: 4aabc...74a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei Er gravid og nettop flyttet til nytt bolig. I baderommet har vi litt plass der vi kan ha enten stellebord eller kommode. Hva anbefaler dere? Tenker at kommode vil vi bruke i flere år fremover mens stellebord får man ikke brukt så lenge. Eldste barnet mitt er snart 3 år gammel og ferdig med bleier. Men han trenger også å sitte på noe etter å ha dusjet når han skal kle på seg eller pusse tenner. Hva mener dere? Stellebord eller kommode? Anonymkode: c3cff...277 Jeg anbefaler kommode med stellematte. Du må jo uansett ha en plass og ha klærne til babyen, og sa er det perfekt å ha det i kommode sammen med der stellematten er. Anonymkode: 47dfe...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå