AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Det er jo nesten ingen nyutdannede sykepleiere som jobber på sykehjem har jeg hørt. Hva slags egenskaper har de sykepleierne som jobber på sykehjem? Anonymkode: 65eba...51c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Det er jo utrolig trist. Utrolig viktig jobb og står stor respekt av de som gidder da. Takk til dem fra oss alle sammen! Anonymkode: 763f9...f5e 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har en venninne som jobber som sykepleier på sykehjem. Hun er en utrolig sterk dame, har stor drivkraft og høy arbeidsmoral. Det som er synd er at hun blir oppfattet som beskjeden og lett å overkjøre på jobb. Privat er hun ikke sånn i det hele tatt, men har bare fått den rollen i jobbsammenheng. Veldig kjipt for henne og hun har klaget mye til meg om det. Det er tøft arbeidsmiljø, men heldigvis tåler denne dama en trøkk. All ære til henne og alle andre sykepleiere som gjør en stor innsats på sykehjemmene. Anonymkode: 2fc45...e25 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Virker som det er de faglig svakeste. Er jo veldig lite populært da.. Anonymkode: 130f1...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Jeg begynte som nyutdannet på sykehjem. Jobbet på sykehjem i fem år. Trivdes egentlig veldig godt, men det var voldsomt hektisk da. Også ble man sett på som en dårligere sykepleier enn de som jobber på sykehus, av mange. Og det er veldig synd, for de eldre på sykehjem er ofte svært syke og man står alene i de fleste situasjoner med ansvar for flere avdelinger. Læringskurven som nyutdannet var bratt og da man har få å støtte seg på så blir man god på å finne riktig kunnskap og man må stole på seg selv. Anonymkode: 07fac...a9f 11
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Lite populært, konstant underbemanning og underbetalt. Anonymkode: ad583...ac0 3