AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg lurer på om flere har eksempler på produkter som har kostet litt som man rett og slett kunne spart seg for å bruke penger på? Her er mitt ferskeste bomkjøp: https://www.greenspirit.no/merker/evolve/evolve-super-berry-bath-and-shower-oil-250ml 329 kr for en "olje" som ikke er en olje og som lukter ekstremt syntetisk... føler ikke at huden blir myk, eller ren! Andre eksempler? Anonymkode: cd290...5f4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Alt fra clinique-de tester på dyr. Anonymkode: 77d13...225 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Ja, det ble et veldig kostbart kjöp og gå i den hudpleiesalongen.... Jeg kjöpte produkter og skulle dra dit å ta peeling. Hele greia endte med store brannskader, ödelagt hud, depresjon, sosial angst, arbeidsledighet, navmölle og uföretrygd tilslutt. SYKT !!!!!!!!!! Anonymkode: c2a85...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Jeg begynte med altfor sterk retinol om natten og hadde ikke peiling, samtidig som jeg var mye i solen og brukte også dagkrem som inneholdt retinol. Ødela fuktbarrieren i huden min. Etterpå brukte jeg c vitamin serum som gjorde det verre. Har slutta med alt nå. Anonymkode: dabe7...12e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg begynte med altfor sterk retinol om natten og hadde ikke peiling, samtidig som jeg var mye i solen og brukte også dagkrem som inneholdt retinol. Ødela fuktbarrieren i huden min. Etterpå brukte jeg c vitamin serum som gjorde det verre. Har slutta med alt nå. Anonymkode: dabe7...12e Hva merket du annerledes med huden din? Anonymkode: 192e1...80f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva merket du annerledes med huden din? Anonymkode: 192e1...80f Ekstremt tørr eller dehydrert, vet ikke helt forskjellen på det. Anonymkode: dabe7...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå