Svennis Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Tråd avsporet, er bare å fjerne den. Endret 31. mars 2021 av Svennis
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Svindel kalles det. Svindel faktisk.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Har to profiler jeg og en på samboer 😛 Anonymkode: 8dc58...490
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Svindel sikkert, men du får vel heller ikke laget flere brukere til samme navn og adresse, bare fordi du bruker en annen e-post, så dette lar seg jo uansett ikke gjøre i praksis. Da må du heller få f.eks moren din til å opprette bruker og få pakken levert til seg, og så kan du få den senere. Det er vel uansett fri frakt fra 299 eller 300 kr da? Ikke akkurat en høy sum. Anonymkode: 00e3d...300
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har to profiler jeg og en på samboer 😛 Anonymkode: 8dc58...490 Du har to profiler, eller du og samboer har en hver? Endret 31. mars 2021 av Svennis
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Svindel sikkert, men du får vel heller ikke laget flere brukere til samme navn og adresse, bare fordi du bruker en annen e-post, så dette lar seg jo uansett ikke gjøre i praksis. Da må du heller få f.eks moren din til å opprette bruker og få pakken levert til seg, og så kan du få den senere. Det er vel uansett fri frakt fra 299 eller 300 kr da? Ikke akkurat en høy sum. Anonymkode: 00e3d...300 Jo. Endret 31. mars 2021 av Svennis
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 4 minutter siden, Svennis said: Svindel faktisk. Det er jo svindel. Tilbudet er til nye medlemmer, og er du strengt tatt ikke. Svindel er per definisjon å lure til seg uberettigede verdier. Anonymkode: f3ef8...b3f
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo svindel. Tilbudet er til nye medlemmer, og er du strengt tatt ikke. Svindel er per definisjon å lure til seg uberettigede verdier. Anonymkode: f3ef8...b3f 😂
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Just now, Svennis said: 😂 Jeg skjønner at du har lyst til å høre at det du gjør er helt lovlig og greit, og jeg tviler på at du ville blitt anmeldt for forholdet, men det kan altså regnes som svindel selv om du ikke liker å høre det. Anonymkode: f3ef8...b3f
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner at du har lyst til å høre at det du gjør er helt lovlig og greit, og jeg tviler på at du ville blitt anmeldt for forholdet, men det kan altså regnes som svindel selv om du ikke liker å høre det. Anonymkode: f3ef8...b3f Ok. Endret 31. mars 2021 av Svennis
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Det lønner seg ikke nødvendigvis. Medlemmer som handler mest, får mest rabatt. Sprer du kjøpene dine over flere brukere, får du ikke sikkert nok poeng til å få den høyeste rabatten. Ellers er det jo flere kredittkort og bonuskort som tilbyr rabatt på kleskjøp. HM har jo stadig rabatt også. Handler sjelden med mindre de har minst 20% rabatt. Anonymkode: 4fd76...632 1
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det lønner seg ikke nødvendigvis. Medlemmer som handler mest, får mest rabatt. Sprer du kjøpene dine over flere brukere, får du ikke sikkert nok poeng til å få den høyeste rabatten. Ellers er det jo flere kredittkort og bonuskort som tilbyr rabatt på kleskjøp. HM har jo stadig rabatt også. Handler sjelden med mindre de har minst 20% rabatt. Anonymkode: 4fd76...632 Jupp, man kan spare opp poeng ja Endret 31. mars 2021 av Svennis
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Svennis skrev (2 minutter siden): 😂 Du ler siden det egentlig heter bedrageri? I dagligtale brukes ofte svindel og i avtalerett er betegnelsen svik det typisk brukte. Anonymkode: d044d...bf2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 Just now, Svennis said: Hvordan skal jeg bli anmeldt? Jeg har to profiler, ene i mitt navn, og andre i moren mitt sitt. Har ikke moren min lov å lage seg bruker, og jeg legge varer i handlekurven hennes? Herregud. Jeg sier jo ikke at du blir anmeldt, "herregud" 😂 Og nå skriver du jo om noe helt annet enn det hovedinnlegget handler om. Hvis det er profilen til moren din, med hennes e-post, navn og adresse så er det jo en helt annen problemstilling. Anonymkode: f3ef8...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 Svennis skrev (2 minutter siden): Hvordan skal jeg bli anmeldt? Jeg har to profiler, ene i mitt navn, og andre i moren mitt sitt. Har ikke moren min lov å lage seg bruker, og jeg legge varer i handlekurven hennes? Herregud. Ja det er lov med en bruker pr person. Her diskuterer vi lovligheten av å opprette flere brukere. Vennligst ikke spor av tråden. Anonymkode: d044d...bf2
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er lov med en bruker pr person. Her diskuterer vi lovligheten av å opprette flere brukere. Vennligst ikke spor av tråden. Anonymkode: d044d...bf2 Det var hele poenget med tråden, jeg stilte et spørsmål om det er lov, og det er det ikke, da har vi oppklart dette. Men å opprette hundrevis av brukere på andre i familien sitt navn er altså lov.
Jeffe Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier jo ikke at du blir anmeldt, "herregud" 😂 Og nå skriver du jo om noe helt annet enn det hovedinnlegget handler om. Hvis det er profilen til moren din, med hennes e-post, navn og adresse så er det jo en helt annen problemstilling. Anonymkode: f3ef8...b3f Så for å oppklare, har jeg og moren min lov å ha en bruker hver? Så får vi begge rabatt?
Svennis Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #19 Skrevet 31. mars 2021 Jeffe skrev (1 minutt siden): Så for å oppklare, har jeg og moren min lov å ha en bruker hver? Så får vi begge rabatt? Ja, ifølge logikken her kan du opprette hundrevis av brukere på hele familien din, om du bruker deres navn.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 Svennis skrev (1 minutt siden): Det var hele poenget med tråden, jeg stilte et spørsmål om det er lov, og det er det ikke, da har vi oppklart dette. Men å opprette hundrevis av brukere på andre i familien sitt navn er altså lov. Ja hvorfor skal ikke de ha lov til å ha en bruker hver? Anonymkode: d044d...bf2
Anbefalte innlegg