Gjest Jaconandersen Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Jeg liker godt demokratene sin politikk. De er mer sentristisk i økonomiske saker og konservative i sosiale saker. Blant annet ønsker de å ivareta nordmenn sine interesser, både lokalt og i internasjonal politikk. Mindre globalisme. Jeg tror demokratene har funnet en vinnende politikk. For det som gjør FrP lite populært i en del kretser, er den liberalistiske politikken. Der en reduserer velferdsstaten for mye og setter ned skattene for de få. Jeg vet at Kvinneguiden ikke liker at en lenker til meninger de ikke liker. Så for å lese politikken deres, så har de en egen nettside. Hva tenker du om demokratene? Endret 31. mars 2021 av Jaconandersen
hlidskjalf Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Jeg tenker at Demokratene på nåværende tidspunkt er det eneste fornuftige partiet å stemme. Etter hva jeg har forstått ligner disse mye mer på Sverigedemokratene enn det FrP gjør. Skjønner ikke hvorfor FrP kjører på med den "liberale" økonomiske politikken sin. Det er jo stort sett bare rikinger som drar nytte av den og de fleste av oss tilhører ikke den gruppen. I tillegg begynner vel også FrP å hive seg på klimahysteriet nå. 1
Gjest Sitronmelisse Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Nei, tror det blir å stemme Partiet Sentrum. Det er det vi trenger, ikke mer av det samme vi allerede har (Frp/'Demojratene').
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Jeg tenker at det er nok et håpløst parti som havner under sperregrensa.
Den Sagnomsuste Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Jeg liker også Demokratene, men kommer nok til å stemme på Senterpartiet. Jeg ønsker å kaste regjeringen og mangler tro på sånne små 3rd parties, ergo er en sosialistisk regjering med et sterkt SP ønskelig. Jeg skyr MDG og Rødt som pesten! Når det gjelder SV er jeg skeptisk. Ønsker pr nå en AP/SP regjering med Vedum som PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå