AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Hvilke turbukser liker dere? Jeg ser etter en helt enkel turbukse, i svart/grå/blå, uten mye dilldall. Med smale ben og strikk nederst. Vind-og vannavstøtende. Føler at jeg har prøvd de fleste merker, men jeg har tydeligvis en merkelig kropp som ikke passer i noe. Men kanskje dere foreslår noe som jeg ikke har prøvd enda Anonymkode: 694ce...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 1. april 2021 #2 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Selv bruker jeg mye tights, men Lundhags har en type med smale ben. https://www.fjellsport.no/lundhags-makke-ws-pant-black-47.html?nosto=nosto-page-category1 Endret 1. april 2021 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg har litt lange bein innerbenlengde på 81 cm, og irriterer meg grønn over at alle bukser er laget for korte personer. Finnes noen få med ekstra benlengde. Anonymkode: 00112...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 Liker Bergans Utne og Cecilie Mountain Softshell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 Liker Bergans Kjerag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Del Skrevet 2. april 2021 jeg har flere fra Bergans som jeg liker godt, men ingen av de har strikk nederst. Har også en Stormberg Liadalen som har strikk nederst, men den er ikke smal i beina. Anonymkode: f82f2...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Del Skrevet 2. april 2021 https://www.getinspired.no/twentyfour-1222-multibukse-tf-11104-skyggesort Anonymkode: e6d33...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Del Skrevet 2. april 2021 Lundhags makke er min favoritt. Den har ikke strikk nede men knapp Anonymkode: 1a8cc...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2. april 2021 #9 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 15.57): Hvilke turbukser liker dere? Jeg ser etter en helt enkel turbukse, i svart/grå/blå, uten mye dilldall. Med smale ben og strikk nederst. Vind-og vannavstøtende. Føler at jeg har prøvd de fleste merker, men jeg har tydeligvis en merkelig kropp som ikke passer i noe. Men kanskje dere foreslår noe som jeg ikke har prøvd enda Anonymkode: 694ce...8c8 Elsker Tufte, eller Norrøna sine svalbard eller Falketind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Del Skrevet 2. april 2021 Veldig fornøyd med Bergans Fløyen Anonymkode: 04c1b...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosabløff Skrevet 2. april 2021 #11 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg liker godt Bergans Cecilie. Liker at knærne har ekstra stoff som gjør den gå tøyelig. Tåler også lett yr uten av den blir klissvåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Veldig fornøyd med Bergans Fløyen Anonymkode: 04c1b...39f Enig, den er helt fantastisk! Men den er tynn i stoffet da. Anonymkode: b5875...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg har twentyfour Flåm jeg er kjempefornøyd med. Den har «halv» strikk i beina så buksebeina holder seg over føttene selv om jeg er lav uten å stramme rundt anklene. Anonymkode: 00f59...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 4. april 2021 #14 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Jeg foretrekker Fjellreven Vidda Pro. Jeg har veldig "rett" kropp og liker deres regular modell. Passform som passer meg, vindtett og relativt slitesterk. Kan innsettes med voks for lengre holdbarhet og bedre vannavvisning. Er dog på ingen måte vanntett så funker ikke i vått vær. Har en Norrøna Falketind for våtere vær, og en Bergans Stranda for vintervær. Falketind er herremodell, da damemodellen ble for kort i beina og for stor rundt hoftene når den passet i midjen. Ingen av mine turbukser er spesielt ettersittende eller stretchy, sånn som jeg ser mange turbukser er nå. Jeg foretrekker heller bukser uten stretch som har litt bevegelsesvidde. Endret 4. april 2021 av Splittbinders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #15 Del Skrevet 12. april 2021 TS her. Jeg kjøpte Liadalen fra Stormberg, synes passformen var kjempefin til meg. Jeg var jo egentlig ute etter en litt tykkere bukse som tåler mer vær, men denne kan jeg bruke ellers. Men har dere tips til en bukse som er vannavstøtende, som ligner Liadalen i passformen? Anonymkode: 694ce...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 20.20): Jeg har litt lange bein innerbenlengde på 81 cm, og irriterer meg grønn over at alle bukser er laget for korte personer. Finnes noen få med ekstra benlengde. Anonymkode: 00112...f17 Hvis meg gjerne en bukse med korte ben.... Jeg finner ingen, bortsett fra en i et ekkelt stoff fra Stormberg 😕 Anonymkode: 9a7d6...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 12. april 2021 #17 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Jeg har hatt flere turbukser, beste synes jeg er Norrøna Fjørå Flex pants. Liker at den er lett, vindtett (tilnærmet), vannavstøtende (delvis, ikke vanntett), pustende, har luftemuligheter i siden og har god passform og er fleksibel. Denne bruker jeg både i skog og fjell. https://www.norrona.com/nb-NO/produkter/fjora/fjora-flex1-bukse-dame/ Endret 12. april 2021 av Alauda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #18 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg liker veldig godt Revolutionrace sine. De er også lange i bena. Jeg er 157, så jeg må brette de opp litt 😅 men passform er flott, og de er gode å ha på. Anonymkode: 49b4b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå