Gå til innhold

Sen eggløsning ?

Milla1342

Anbefalte innlegg

skule hatt mensen for en uke siden, negativ test idag. Den siste uken har jeg hatt rennende hvit utflod så mye at jeg flere ganger har tenkt at det er mensen som kommer, masse murringer og noen sikkerlig tak som at her kommer mensen 😆 måttet ta smertestillende noen netter. Vanligvis så kjenner jeg alltid at nå kommer mensen og det er rart at jeg har kjent dette siste uken uten at den har kommet. Puppene mine begynte også denne uken å gjøre synsykt vondt.. og det stikker på venste side og bobler/bruser i livmoren.  sluttet på cerazette i des fikk mens starten av Jan  også 14 feb er siste mens .. jeg og samboer har sex 4-5 dager i uken .. hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok flere måneder da jeg sluttet med cerazette før jeg begynte få eggløsning, hadde veldig ustabile og rare sykluser etter pilleslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laura80 skrev (3 timer siden):

Tok flere måneder da jeg sluttet med cerazette før jeg begynte få eggløsning, hadde veldig ustabile og rare sykluser etter pilleslutt.

Jeg fikk mensen ca en måned etter cerazette-slutt, målte eggløsning på eggløsningstest på dag 12 av den syklusen. Fikk mensen igjen 25 dager etter første mens. Er dette da ustabilt selv om jeg får eggløsning rundt dag 12 denne mnd også? Spør fordi min syklus før cerazette var ca 28 dager.

Anonymkode: 0a797...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk mensen ca en måned etter cerazette-slutt, målte eggløsning på eggløsningstest på dag 12 av den syklusen. Fikk mensen igjen 25 dager etter første mens. Er dette da ustabilt selv om jeg får eggløsning rundt dag 12 denne mnd også? Spør fordi min syklus før cerazette var ca 28 dager.

Anonymkode: 0a797...839

Nei jeg vil tro du da hadde eggløsning og fin syklus, er ikke noe galt med eggløsning på dag 12, heldig er du 🤗 

jeg hadde ingen eggløsning og sykluser helt på bærtur lenge etter pilleslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...