Gå til innhold

Dere menn som var barn fra før og får barn i nytt forhold .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg må lufte tankene mine litt her for jeg føler meg kjempe teit. Jeg tror det er gravid hormonene som gjør meg litt koko 🤪

jeg og kjæresten venter nytt barn, jeg er bonus mor til en fantastisk gutt på 3år, som kjæresten min har fra tidligere forholdt. 
Dette har ingenting med gutten å gjøre la meg bare understreke det (kg man vet aldri 😅

Dette er mitt første barn så jeg er naturligvis veldig engasjert rundt det å være gravid. 
Jeg føler at jeg må roe ned, baby/gravid snakk til kjæresten min, for jeg har ikke lyst å plage han med det. 
Alt som skjer er nytt og spennende for meg men han har jo vært på denne reisen før, så kanskje ikke like spennende for han? 

Jeg tror han gleder seg til baby blir født, men dette med gravididet og fødsel er noe han syntes er en like big deal som meg da.

Anonymkode: 8353a...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Graviditeten var hverken spennende første eller andre gangen. Det var en tid full av hormoner! 😄

Anonymkode: 9e8fb...252

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du her inne om det blir for mye for samboeren din? Er det ikke mer naturlig å spørre han? 

Anonymkode: 1654f...496

• Liker 3
Skrevet

Hvert svangerskap er unikt! Du bærer hans barn, så selvsagt bør det være greit å dele alle tanker med han.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at detaljene rundt graviditeten er mer engasjerende for kvinnen som kjenner alt på kroppen, enn for mannen. Det betyr ikke at han ikke er engasjert i selve graviditeten og det at det kommer et barn ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...