AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Heei, jeg er en jente på 23 år I starten av desember sluttet jeg på cerazette og fikk mensen i starten av januar, deretter mensen 14 feb. Nå er der 31 Mars og ingen tegn til mensen jeg har den siste uken hatt mye rennende hvit utflod,superømme pupper og mensmurringer jeg aldri har hatt før selve mensdagen tidligere. Har trodd mensen skule kommer flere ganger denne uken og sjekket på do men ingenting.. tatt gravidtest men negativ .. hatt sex med samboer hver dag siden desember .. hva skjer? Sen eggløsning ? Mensen helt ute av styr? Anonymkode: 911c0...3bf
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Kanskje du må vente litt til før du tar test igjen, det er vanskelig å si når du ble gravid hvis du er det fordi du har hatt sex hver dag. Har lest i mange artikler at det er anbefalt å ha sex hver 2. eller 3. dag. Vi har akkurat samme symptomer, har fått dem selv de siste 10 dagene etter siste eggløsning. Kanskje du kan prøve på en tidlig graviditetstest om et par dager Anonymkode: ada73...54d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Samme skjedde med meg så tok jeg test 4-5 etter ikm og den var negativ også ventet jeg enda noen dager så ble den positiv Anonymkode: fd73d...64b
Milla1342 Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 uff ja er ikke lett det her, når jeg lagde Flo appen logget jeg den første mensen jeg fikk i januar etter pilleslutt da tok appen utgangspunkt i en syklus som var for kort så mensen min kom 9 dager etter IKM, da jeg logget mensen i februar redigerte appen seg og tok utgangspunkt i en lengre syklus men nå er jeg 7 dager over den også! Har alltid kunne kjenne at nå kommer mensen og det slår aldri feil, denne uken har jeg hatt murringer så jeg har tatt smertestillende opptil flere netter, stikkinger på venstre side... føler også at livmor bobler/akkurat som det er farris inni der haha Denne hvite utfloden har jeg trodd har vært mensen, da jeg har kjent den renne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå